Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 03:29

شیرینی حلقه‌ای دو رنگ

شیرینی حلقه‌ای دو رنگ

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

آرد 225 گرم

 

بیكینگ پودر  یك و یك دوم قاشق چایخوری

 

كره  60 گرم

 

شیر  2 قاشق سوپخوری

 

پودر شكر  75 گرم

 

وانیل شكری  یك دوم قاشق چایخوری

 

تخم‌مرغ 1 عدد

 

پودر كاكائو  1 قاشق سوپخوری

 

آشپزباشی

 

آرد و بیكینگ پودر را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید. آن‌گاه كره خرد كرده را بیفزائید و با نوك انگشتان، مواد را مخلوط سازید تا به شكل خرده‌نان درآید. سپس شیر و پودر شكر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت قرار دهید. بعد آن را از روی حرارت بردارید و پس از پنج دقیقه، وانیل و تخم‌مرغ را به آن بیفزائید و مخلوط كنید.

حالا مایه را به مخلوط آرد و بیكینگ‌پودر افزوده و مخلوط نمائید تا خمیر نرمی به دست آید. اكنون خمیر را كمی ورز دهید تا صاف و یكدست شود. بعد آن را به دو قسمت مساوی تقسیم كنید و یك قسمت از آن را با پودر كاكائو مخلوط نمائید.

اینك هر بار یك قاشق چایخوری از خمیر سفید و خمیر قهوه‌ای را بردارید و روی میز كار، به صورت لول‌های باریك و بلند فرم دهید. بعد هر دو خمیر را دور یكدیگر بتابانید و دو سر آن را به هم بچسبانید تا به شكل حلقه درآید.

حالا آن‌ها را در سینی چربكرده بگذارید و در فر (تاون) گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد، به مدت تقریبی 15 دقیقه بپزید. پس از خنك شدن، شیرینی را از سینی جدا كنید و در ظرف مورد نظر بچینید.

 

برچسب ها: شیرینیآموزش شیرینیشیرینی حلقه ایآشپزباشیشیرینی حلقه‌ای دو رنگشیرینی دو رنگمواد لازم شیرینی حلقه ای تعداد بازديد: 1633 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است