Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 21:42

موس انبه و نارگیل

موس انبه و نارگیل

shooroshirin3

0 0

متوسط

7 نفر

مواد مورد نیاز

انبه‌ خرد كرده 750 گرم

 

شیر نارگیل 250 میلی‌لیتر (1 پیمانه)

 

شكر 3 قاشق سوپخوری

 

پوست لیموی‌ رنده كرده 2 قاشق سوپخوری

 

آبلیموی تازه 60 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

 

پودر ژلاتین 3 قاشق چایخوری

 

آب سرد 2 قاشق سوپخوری

 

خامه‌ فرم گرفته 250 گرم

 

پودر نارگیل 30 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- مژگان فرهنگ

 

6 قاشق سوپخوری از انبه را كنار بگذارید و باقیمانده‌ آن را در كاسه‌ی دستگاه غذاساز بریزید تا كاملاً پوره شود. آن‌گاه نیمی از آن را كنار بگذارید و باقیمانده‌اش را با شیر نارگیل، شكر، پوست لیمو و آبلیمو مخلوط كنید.

حال پودر ژلاتین را روی آب بپاشید و به روش بن‌ماری حل كنید و به مخلوط فراهم كرده بیفزائید. سپس خامه و پودر نارگیل را هم اضافه كنید.

اكنون 6 لیوان مناسب و زیبا بردارید و قدری پوره‌ انبه داخلشان بریزید. سپس اندكی از موس فراهم كرده رویشان بریزید و دوباره با پوره‌ انبه بپوشانید.

به همین ترتیب لیوان‌ها را از موس و پوره‌‌ انبه پر كنید و لیوان‌ها را 6 ساعت در یخچال قرار دهید تا موس كاملاً ببندد. اینك موس را برای پذیرائی با خامه‌ فرم گرفته، نارگیل تازه و انبه‌ خرد كرده بیارائید.

 

برچسب ها: موس انبه و نارگیلروش تهيه موس انبهآموزش موس با نارگيلمواد لازم موس انبهتهيه موس با انبهدسر موس انبهنحوه تهيه موس انبه و نارگیل تعداد بازديد: 1661 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد اين دسر چيست؟