Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 06:02

رول گوشت در فیلو

رول گوشت در فیلو

shooroshirin1

0 0

آسان

مواد مورد نیاز

خمیر فیلو 4 ورق

 

روغن زیتون 2 قاشق سوپخوری

 

پیاز خردكرده 1 عدد متوسط

 

گوشت چرخكرده 300 گرم

 

نمك و فلفل سیاه از هر كدام یك‌دوم قاشق چایخوری

 

 

برنج پخته 2 پیمانه

 

نعنا خردكرده 3 قاشق سوپخوری

 

كره‌ آبكرده 100 گرم

 

سس فلفل قرمز 1 قاشق سوپخوری

گروه آشپزی

 

هر ورق خمیر فیلو را به 2 قسمت مساوی ببرید و از آن 8 مثلث درآورید. به این ترتیب در مجموع 32 تكه خمیر مثلثی شكل به دست می‌آید.

آن‌گاه روغن زیتون را در تابه بریزید و روی اجاق بگذارید و پیاز را در آن تفت دهید. سپس گوشت، نمك و فلفل را بیفزائید و تفت دهید. حال تابه را از روی حرارت بردارید و برنج و نعنا را درون تابه بریزید و مواد را با هم مخلوط كنید.

اكنون هر بار قدری از مواد فراهم‌كرده در میان هر یك از خمیرها بگذارید، دو طرف خمیر را روی گوشت تا كنید و به طرف رأس مثلث رول كنید.

انتهای خمیر را با آب مرطوب كنید تا رول‌ها باز نشوند. اینك رول‌ها را در سینی چربكرده بچینید، رویشان كره بمالید و به مدت تقریبی 15-20 دقیقه در فر گرم كرده با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد قرار دهید تا برشته و طلائی رنگ شوند.

آن‌گاه سس فلفل قرمز را با 3 قاشق‌سوپخوری، آب‌جوش مخلوط كنید و روی رول‌های گوشت بریزید و 10 دقیقه‌ دیگر در فر بگذارید. اكنون آنها را برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید و با سیر و ماست میل كنید.

 

برچسب ها: آشپزی با گوشترول گوشتآموزش رول گوشتطرز تهیه رول گوشتمواد اولیه رول گوشتانواع رول گوشت تعداد بازديد: 1284 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است