Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:10

چیز كیك آناناس

چیز كیك آناناس

shooroshirin3

0 0

متوسط

11 نفر

مواد مورد نیاز

بیسكویت شكلاتی آسیاب كرده  200 گرم

 

كره‌ آبكرده 80 گرم

 

بادام آسیاب كرده 2 قاشق سوپخوری

 

مواد لازم میانی

 

پنیر خامه‌ای 500 گرم

 

شكر ریز 110 گرم

 

خامه‌ صبحانه 120 گرم

 

آرد 2 قاشق سوپخوری

 

تخم‌مرغ 3 عدد

 

 وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

آناناس خرد كرده 300 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- افسانه ظروفی

 

قالب كمربندی را به قطر 23 سانتیمتر چرب كنید و مخلوط بیسكویت، كره و بادام را در آن بریزید و خوب بفشارید. آن‌گاه قالب را در یخچال بگذارید. حال فر (تاون) را با دمای 160 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و چنانچه از فر دارای فن استفاده می‌كنید، دما را به 140 درجه‌ سانتیگراد، كاهش دهید.

سپس مواد میانی را فراهم كنید و در قالب روی بیسكویت بریزید. اكنون قالب را در سینی بگذارید و به مدت تقریبی 35 دقیقه چیزكیك را در فر بپزید. اینك فر را خاموش كنید و درش را نیمه‌باز بگذارید ولی چیزكیك را بیرون نیاورید! صبر كنید چیز كیك در فر خنك شود.

حالا آن را یك شب یا دست‌كم سه ساعت در یخچال نگه‌دارید تا آماده‌ مصرف شود. آن‌گاه چیزكیك را از قالب درآورید و برای پذیرائی در دیس زیبائی بگذارید. در صورت دلخواه می‌توانید روی چیزكیك را با آناناس بیارائید.

روش تهیه‌ مواد میانی: پنیر خامه‌ای و شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه خامه و آرد را بیفزائید و مخلوط كنید. سپس تخم‌مرغ‌ها را یكی یكی بیفزائید و فقط در حد مخلوط شدن، هم بزنید. حالا وانیلین و آناناس را اضافه كنید.

 

برچسب ها: کیکچیز کیکروش تهیه چیز کیکآموزش چیز کیکچیز کیک آناناسمواد لازم چیز کیکآشپزی با آناناس تعداد بازديد: 1433 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است