Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 04:20

شیرینی کشمشی بازاری

شیرینی کشمشی بازاری

shooroshirin

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم

روغن صاف قنادی...............۲۰۰ گرم

پودر شکر.............۳۰۰ گرم

وانیلین................یک‌چهارم قاشق چایخوری

تخم‌مرغ...............۴ عدد

آرد............۳۰۰ گرم

کشمش...........۲۰۰ گرم

آشپزباشی - مژگان نجفی :

 

روش‌تهیه

روغن، پودر شکر و وانیل را با همزن برقی بزنید تا کاملا سفید رنگ و سبک شود. آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی بیفزائید و مخلوط کنید. سپس آرد را افزوده و مخلوط نمائید. حالا کشمش‌ها را در آرد بغلطانید و آرد اضافیشان را بگیرید و به مایة فراهم کرده اضافه کنید. اکنون سینی شیرینی‌پزی را با کاغذ روغنی بپوشانید و چرب کنید. آن‌گاه مایة فراهم کرده را در کیسة شیرینی‌پزی بدون سر ماسوره بریزید و با فاصله از یکدیگر، روی کاغذ پایپ کنید. اینک شیرینی را به مدت ۱۰ - ۱۵  دقیقه در فر گرم‌کرده با دمای با حرارت ۱۸۰ درجة سانتیگراد بپزید.

 

 

یادآوری: کشمش‌ها را قبل از مصرف بشوئید و در صافی بریزید. سپس آنها را روی پارچة تمیزی پهن کنید تا رطوبتش کاملا گرفته شود.

 

 

خواص  کشمش

کشمش حاصل خشک کردن میوه درخت انگور می باشد که دارای مواد مغذی زیادی برای بدن می باشد ، کشمش دارای آهن ، پتاسیم ، کلسیم و ویتامین‌های گروه ب می باشد. کشمش دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از تخریب سلولی جلوگیری می کند. کشمش مصرف کنید تا سستی از بدن شما خارج شود و آب اضافی بدن شما خارج شود. کشمش باعث خوشبو شدن دهان می شود.

برچسب ها: آموزش آشپزیشیرینیشیرینی کشمشیطرز تهیهشیرینی خانگیطرز تهیه شیرینی کشمشیخواص کشمش تعداد بازديد: 841 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟