Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:13

شیرینی بادام و مارمالاد

شیرینی بادام و مارمالاد

shooroshirin3

0 0

آسان

مواد مورد نیاز

كره 150 گرم

شكر 100 گرم

زرده تخم‌مرغ 3 عدد

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

آرد 220 گرم

بیكینگ‌پودر 1 قاشق چایخوری

نمك یك‌هشتم قاشق چایخوری

سفیده تخم‌مرغ 2 عدد

بادام خرد كرده 80 گرم

مارمالاد توت فرنگی 2 قاشق سوپخوری

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- لیلا آیانی صفت

 

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را چرب نمائید و كنار بگذارید. آن‌گاه كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و زرده‌های تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزائید. حالا آرد، بیكینگ‌پودر و نمك را اضافه نمائید و مخلوط كنید تا خمیر صاف و لطیفی حاصل شود.

اینك هر بار یك قاشق چایخوری از خمیر بردارید و به شكل توپ درآورید. - بهتر است وزن هر تكه بیشتر از 12 گرم نباشد - سفیده‌های تخم‌مرغ را با چنگال بزنید و توپ‌های خمیری را در آن فرو ببرید و در بادام بغلتانید.

توپ‌های خمیر فراهم كرده را با فاصله در سینی بچینید و در مركز‌شان با دسته قاشق چوبی حفر‌ه‌ای ایجاد كنید. سینی را در فر بگذارید و به مدت تقریبی 15 دقیقه شیرینی را بپزید. همینكه شیرینی خنك شد، درون حفره‌ها را با مارمالاد پر كنید.

 

برچسب ها: آموزش شيرينيشیرینی بادام و مارمالادشيريني بادامروش تهيه شيريني باداممواد لازم شيريني بادام تعداد بازديد: 2080 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد اين شيريني چيست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است