Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:48

دسرتوت‌فرنگی با‌ بیسكویت

دسرتوت‌فرنگی با‌ بیسكویت

shooroshirin1

0 0

متوسط

12 نفر

مواد مورد نیاز

شیر 500 میلی‌لیتر (‌2 پیمانه)

 

شكر 100 گرم

 

پودر ژلاتین 15گرم

 

خامه ساده 100گرم

 

توت‌فرنگی خرد كرده 200گرم

 

مواد لازم بیسكویت

 

كره 180گرم

 

پودر شكر 100گرم

 

تخم‌مرغ 1عدد

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

شیر 50 میلی‌لیتر (حدود یك‌چهارم پیمانه)

 

آرد 340 گرم

آشپزباشی- سعید بابارحیمی

 

شیر، شكر و ژلاتین را روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود. سپس آن را بجوشانید و از روی حرارت بردارید و بگذارید قدری خنك شود. آنگاه خامه و توت‌فرنگی را به مایه بیفزایید و مخلوط كنید.

حالا دسر را در قالب‌های كوچك به قطر 10 سانتیمتر، بریزید و در یخچال قرار دهید تا نیم‌بند شود. اكنون روی هر دسر یك عدد بیسكویت بگذارید و در یخچال نگه دارید تا كاملاً ببندد.

 اینك دسر توت فرنگی را درون ظرف‌های مورد نظر برگردانید و با میوه، شكلات و خامه فرم گرفته بیارائید.

روش تهیه بیسكویت: كره و پودر شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزایید و مخلوط كنید. سپس شیر و آرد را اضافه كنید تا مایه، خمیر شود.

 اكنون خمیر را روی سطح آرد پاشیده، با وردنه باز كنید و با برشگری به قطر 10 سانتیمتر، برش بزنید و در سینی فر بچینید. بیسكویت‌ها را به مدت تقریبی 15 دقیقه در فرم گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید.

 

برچسب ها: انواع دسردسر میوه ایآموزش دسرطرز تهیه دسرمواد اولیه دسردستور دسرسعید بابارحیمیدسرتوت‌فرنگـیدسربا‌ بیسكویت تعداد بازديد: 1361 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دسر چیست؟