Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 12:35

گلدان شكلات طرح‌دار

گلدان شكلات طرح‌دار

shooroshirin1

0 0

سخت

مواد مورد نیاز

كیك شكلاتی به قطر 15 سانتیمتر 1 عدد

 

كیك شكلاتی به قطر 12 سانتیمتر 1عدد

 

كرم كره‌ای 1 واحد

 

شكلات شیری آبكرده حدود 600 گرم

 

زرورق شكلاتی 2 ورقه به اندازه 30×40 سانتیمتر

 

گل رز به تعداد دلخواه

آشپزباشی – افسانه ظروفی

 

رو و اطراف هر دو كیك را با كرم كره‌ای بپوشانید و كیك كوچكتر را روی كیك بزرگ‌تر قرار دهید و روی دیس زیبا و مناسبی بگذارید. آن‌گاه روی هر دو زورق مخصوص شكلات را با شكلات آبكرده بپوشانید و صبر كنید تا شكلات ببندد و سفت شود.

 سپس به كمك خط‌كش و كاتر از یك زرورق، نوارهائی به اندازه 4×10 سانتیمتر و از زرورق دیگر، نوارهائی به اندازه 4×15 سانتیمتر ببرید.

 حالا قبل از جدا كردن شكلات از زرورق، آنها را نیم ساعت در فریزر بگذارید تا شكلات براق شود و به راحتی از زرورق جدا گردد. اكنون شكلات را از زرورق جدا كنید و نوارهای شكلاتی كوتاه‌تر را دور كیك بزرگ‌تر و نوارهای شكلاتی بلندتر را دور كیك كوچكتر بچینید به گونه‌ای كه لبه این نوارهای شكلاتی روی هم قرار بگیرند.

 اینك دور كیك را با روبان تزئینی مناسبی بیارائید. ساقه گل‌ها را با فویل بپوشانید و در كیك‌ها فرو كنید.

روش تهیه كرم كره‌ای: 125 گرم كره را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه كم‌كم مخلوط 240 گرم پودر شكر و یك قاشق چایخوری آرد ذرت را همراه با 2 قاشق سوپخوری شیر، به آن بیفزائید و مخلوط كنید تا كرم صاف و یكدستی حاصل شود. حالا یك چهارم قاشق چایخوری وانیلین به آن اضافه كنید.

 

برچسب ها: انواع کیککیک شکلاتیآموزش کیکشکلاتآموزش شکلاتانواع شکلاتطرز تهیه شکلاتمواد اولیه شکلاتافسانه ظروفی تعداد بازديد: 2095 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این شیرینی چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است