Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 07:10

دلمه قارچ با پنیر و اسفناج

دلمه قارچ با پنیر و اسفناج

shooroshirin3

0 0

متوسط

4 نفر

مواد مورد نیاز

قارچ درشت 300 گرم

 

روغن مایع 2 قاشق سوپخوری

 

پیاز خردكرده 1 عدد

 

سیر خردكرده 1 حبه

 

اسفناج خردكرده 250 گرم

 

پنیر سفید (فتا) 150 گرم

 

شوید خردكرده 1 قاشق سوپخوری

 

تخم‌مرغ 1 عدد

 

جوز هندی رنده‌كرده یك‌هشتم قاشق چایخوری

 

پنیر موزارلای رنده‌كرده 100 گرم

آشپزباشی- اعظم گلزارمنش

 

پایه قارچ‌ها را در آورید و قدری آبلیمو روی قارچ‌ها بریزید تا سیاه نشود! روغن را در تابه بریزیدو روی اجاق گرم كنید. پیاز را بیفزائید و 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود. حال سیر، اسفناج و پایه‌های خردكرده قارچ‌ها را اضافه كنید و تفت دهید و بگذارید اسفناج بپزد.

آن‌گاه تابه را از روی حرارت بردارید و كنار بگذارید تا مواد خنك شود. سپس پنیر سفید، شوید، زرده تخم‌مرغ و جوزهندی را با هم مخلوط كنید تا صاف و یكدست شود. سفیده تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد و آن را به مخلوط اسفناج بیفزائید. اكنون مخلوط فراهم‌كرده پنیر سفید و شوید را به آن اضافه كنید و به آرامی هم بزنید.

داخل قارچ‌ها را با این مواد پر كنید و رویشان پنیر موزارلا بریزید. قارچ‌های پر كرده را در ظرف نسوزی بچینید و به مدت تقریبی 25-30 دقیقه در فر گرم‌شده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید.

برچسب ها: آموزش دلمهدلمهدلمه اسفناجدلمه قارچ با پنیر و اسفناجدلمه با قارچروش تهیه دلمه با اسفناجمواد لازم دلمه با قارچدلمه قارچ تعداد بازديد: 1387 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است