Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 18:50

اگ رول مرغ

اگ رول مرغ

shooroshirin

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم 6-8 نفر

روغن مايع ٢ قاشق سوپخورى

پياز خرد کرده ١ عدد متوسط

فيلة مرغ خرد کرده  ٢٠٠ گرم

هويج خلالی خرد کرده ١ عدد بزرگ

كدو سبز خلالی خرد کرده ٢ عدد متوسط

سير له کرده ٣ حبه

نمك و فلفل سياه  به میزان لازم

جوانه ماش ٥٠ گرم

سس سويا ١ قاشق سوپخورى

كره ١٠٠ گرم

خميريوفكا مربعى  يك بسته

پنيرموزارلا  ١٠٠ گرم

آشپزباشی - سرمه جلیلی

روغن و پیاز را در تابه مناسبی بریزید و روی حرارت اجاق بگذارید و پیوسته آن را هم بزنید تا پیاز سبک و طلائی شود. آن‌گاه فیله مرغ را بیفزائید و تا زمانی‌که رنگ آن تغییر کند آن را تفت دهید.

سپس هویج و کدو را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید. اینک سیر، نمک، فلفل، جوانه ماش و سس سویا را افزوده و حرارت را کاهش دهید تا سبزیجات بپزد.

حالا شعله را خاموش کنید و صبر کنید تا مواد فراهم کرده خنک شود. سپس کره را روی حرارت آب کنید. اکنون یک لایه از خمیر را روی میز کار قرار دهید رویش را با کره آغشته کنید، لایه بعدی را رویش قرار دهید.

حالا مقداری از مواد فراهم کرده رویش بریزید و قدری پنیر اضافه کنید و آن را رول کنید،‌ به همین ترتیب بقیه را نیز آماده کنید.

سپس رول‌های آماده کرده را در سینی فر بچینید رویشان کره بمالید و در فر گرم کرده با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت تقریبی 20 دقیقه بپزید.

برچسب ها: غذای فوریآشپزباشیغذا با گوشت مرغسرمه جلیلیاگ رول مرغانواع غذا با خمیر یوفکافینگرفود تعداد بازديد: 1783 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است