Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 12:47

خوراك پاستای تابستانی

خوراك  پاستای تابستانی

shooroshirin6

0 0

آسان

4 نفر

مواد مورد نیاز

 پاستای شكل‌دار (فارفاله) 250 گرم

 

فلفل دلمه‌ای رنگی  2 عدد

 

بلال 2 عدد

 

روغن زیتون به میزان لازم

 

نمك و فلفل به میزان لازم

 

كدو سبز 2 عدد متوسط

 

گوجه‌فرنگی مینیاتوری (دو نیم كرده) 500 گرم

 

برگ ریحان 20 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- سحر سامانی

 

پاستا را در قابلمه حاوی آب جوش و نمك بپزید، یك پیمانه از آب پاستا را نگه دارید و باقیمانده‌اش را در صافی بریزید. آن‌گاه پاستا را درون همان قابلمه بریزید و كنار بگذارید.

سپس فلفل‌های دلمه‌ای را در سینی فر بچینید و زیر گریل فر قرار دهید و گاهی آنها را زیر و رو كنید تا پوستشان بطور یكنواخت بسوزد و تقریباً سیاه شود. اكنون فلفل‌ها را در ظرف در‌دار بگذارید و 10 دقیقه، كنار بگذارید.

حالا پوست فلفل‌ها را بگیرید و خرد كنید. پوسته بلال‌ها را نیز بگیرید و با آب و نمك بپزید. اینك دانه‌های ذرت را با چاقو جدا كنید و در كاسه‌ای بریزید. آن‌گاه كدوها را از طول نصف كنید و رویشان روغن زیتون، نمك و فلفل بپاشید و 3-4 دقیقه، در فر زیر گریل قرار دهید.

سپس آنها را به اندازه‌های مساوی ببرید. اكنون فلفل‌های دلمه‌ای، كدو، گوجه‌فرنگی‌ها و نیمی از آب پاستا را به پاستای پخته بیفزائید و مخلوط كنید.

حالا ریحان، نمك و فلفل نیز درون پاستا بریزید و روی حرارت ملایم هم بزنید تا خوراك اندكی گرم شود و آبش كشیده شود. چنانچه پاستا بیش از حد خشك بود، باقیمانده آب پاستا را بیفزائید. اینك خوراك را برای پذیرائی، در ظرف بكشید.

 

برچسب ها: پاستاخوراك پاستای تابستانیسالاد پاستاخوراک پاستاپاستا فارفاله تعداد بازديد: 1424 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است