Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:32

رولت قارچ

رولت قارچ

shooroshirin1

0 0

آسان

4 نفر

مواد مورد نیاز

كره 30 گرم

 

پیاز ریز خردكرده 1 عدد

 

فیله گوجه‌فرنگی ریزخردكرده 2 عدد

 

قارچ ورقه‌ای خردكرده 250 گرم

 

آب مرغ  60 میلی‌لیتر

 

ریحان خردكرده 1 قاشق سوپخوری

 

پنیر چدار رنده‌كرده  50 گرم

 

تخم‌مرغ 6 عدد

 

نمك و فلفل به میزان لازم

 

برگ ریحان به میزان لازم

آشپزباشی – اعظم گلزارمنش

 

سینی مخصوص مایكروویو به ابعاد 26×32 سانتیمتر را با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه كره را در ظرف مناسبی بریزید و در دستگاه مایكروویو قرار دهید. سپس با قدرت 100 درصد یا 900 وات آن را آب كنید.

اینك پیاز، گوجه‌فرنگی و قارچ را بیفزائید و به مدت 5 دقیقه با قدرت بالا در مایكروویو بپزید. دراین میان دو بار آن را هم بزنید. حالا آب مرغ را به آن بیفزائید و 5 دقیقه دیگر در دستگاه قرار دهید.

سپس ریحان و پنیر را اضافه كنید. حالا سفیده و زرده چهار عدد از تخم‌مرغ‌ها را جدا كنید و زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با 2 عدد تخم‌مرغ باقیمانده، با همزن برقی بزنید و نمك و فلفل بزنید.

آن‌گاه سفیده‌های تخم‌مرغ را در كاسه دیگری بریزید و با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد. اكنون زرده‌ها‌ی تخم‌مرغ را به آرامی با سفیده‌های تخم‌مرغ مخلوط كنید و در سینی بریزید.

 رویش را با پالت صاف كنید به مدت 3-4 دقیقه، در دمای بالا در مایكروویو بپزید. اكنون رولت را با همان كاغذ رول كنید و یك ساعت در یخچال نگه دارید.

سپس رولت را باز كنید و كاغذ را از آن جدا سازید. حالا مخلوط فراهم‌كرده قارچ را روی رولت بریزید و آن را رول كنید. رولت قارچ را 15 دقیقه در یخچال نگه دارید و بعد به اندازه دلخواه ببرید و برای پذیرائی در دیس بچینید.

 

برچسب ها: آشپزی با قارچرولتانواع رولتآموزش رولتطرز تهیه رولتمواد اولیه رولترولت قارچ تعداد بازديد: 2507 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است