Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:27

املت ژامبون

املت ژامبون

shooroshirin3

0 0

متوسط

8 نفر

مواد مورد نیاز

سیب‌زمینی 1 عدد متوسط

 

كره 50 گرم

 

ژامبون خردكرده 200 گرم

 

جعفری خردكرده 2 قاشق سوپخوری

 

تخم‌مرغ 6 عدد

 

نمك و فلفل به میزان لازم

آشپزباشی

 

ابتدا سیب‌زمینی را بشوئید و با كارد، در قسمت‌های مختلف آن سوراخ‌هایی ایجاد كنید. حالا آن را داخل سلفون بپیچید و روی سینی دستگاه قراردهید. دستگاه را با قدرت 100 درصد به مدت 4 تا 5 دقیقه تنظیم و استارت كنید. در فاصله‌ی پخت، یك بار سیب‌زمینی را زیر و رو كنید.

سپس پوست آن را بگیرید و با رنده، درشت رنده كنید. نیمی از كره را در ظرف مناسب و مسطح و بدون درپوش، به مدت 1 دقیقه آب كنید. حالا ژامبون، جعفری و سیب‌زمینی را بیفزائید و مواد را مخلوط كنید. اینك در ظرف مسطح و مناسبی، باقی‌مانده‌ی كره را بریزید و در دستگاه قرار دهید و دكمه‌ی استارت را بزنید تا كره آب شود.

آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها را همراه با نمك و فلفل با چنگال بزنید. اكنون نیمی از تخم‌مرغ‌ها را در كره‌ی آب كرده بریزید، درپوش را بگذارید و آن را به مدت 3 تا 4 دقیقه، با قدرت 80درصد بپزید. حالا آن را از دستگاه خارج كنید. مواد فراهم ‌كرده را بر سطح آن بریزید و مابقی تخم‌مرغ‌ها را بیفزائید.

ظرف را با درپوش داخل دستگاه ببرید و به مدت 3 دقیقه، با قدرت 100 درصد بپزید. اكنون ظرف را بدون درپوش روی سه‌پایه قرار دهید و به مدت 5 تا 7 دقیقه گریل كنید. اینك املت آماده‌ی نوش‌جان كردن است.

 

برچسب ها: آموزش آشپزیاملت ژامبونآشپزباشیآموزش املت ژامبونمواد لازم املت ژامبونروش تهیه املت ژامبون تعداد بازديد: 1216 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است