Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 03:44

تارتلت با كرم شكلاتی

تارتلت با كرم شكلاتی

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

شكر قهوه‌ای 55 گرم

 

كره 20 گرم

 

خامه ساده 60 میلی‌لیتر

 

شكلات سیاه 150 گرم

 

خامه اضافی  60 میلی‌لیتر

 

فندق بو داده و خردكرده  2 قاشق سوپخوری

 

پودر كاكائو  1 قاشق سوپخوری

 

مواد لازم برای تهیه 21 عدد تارتلت

 

آرد  225 گرم

 

كره نرم شده  115 گرم

 

شكر  55 گرم

 

نمك  یك هشتم قاشق چایخوری

 

زرده تخم مرغ  1 عدد

 

وانیل  یك چهارم قاشق چایخوری

 

آب خنك به میزان لازم

آشپزباشی- مژگان فرهنگ

 

در ظرف مناسبی آرد، كره، شكر، نمك، زرده تخم مرغ و وانیل را با همزن برقی بزنید تا مخلوط شوند. آن‌گاه مخلوط را به ظرف دیگری منتقل كنید و بتدریج آب خنك را بیفزائید تا خمیر نرمی حاصل شود.

اكنون دوازده عدد قالب كوچك تارت – تارتلت- را با خمیر بپوشانید و كف خمیر را با چنگال سوراخ كنید تا خمیر، در هنگام پختن پف نكند. اكنون قالب‌ها را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

پس از آن، تارتلت را در فر (تاون) گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد، به مدت تقریبی 15 دقیقه یا تا زمانی كه طلائی رنگ شود، بپزید. اكنون تارتلت‌ها را از مواد میانی پر كنید و با فندق و پودر كاكائو تزئین نمائید.

روش تهیه مواد میانی

شكر، كره و خامه را در ظرف كوچكی بریزید و روی حرارت قرار دهید. آن‌گاه حرارت را كم كنید و بدون هم زدن، آن را به مدت 2 دقیقه بجوشانید. سپس شكلات و خامه اضافی را به آن بیفزائید و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا كاملاً سرد شود.

 

برچسب ها: مواد لازم تارتلتآموزش تارتلتآشپزباشیمژگان فرهنگروش تهیه تارتلتتارتلت شکلاتیتارتلت با كرم شكلاتیتارتلت با کرم تعداد بازديد: 1433 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟