Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 09:04

صورتك‌های بامزه

صورتك‌های بامزه

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

كره  115 گرم

 

شكر دانه‌ریز  115 گرم

 

آرد  115 گرم

 

بیكینگ‌پودر  یك دوم قاشق چایخوری

 

تخم‌مرغ  2 عدد

 

مواد لازم برای تزئین كیك‌ها

 

كره  50 گرم

 

پودر شكر  115 گرم

 

رنگ خوراكی صورتی  به میزان لازم

 

اسمارتیز یك بسته  115 گرمی

 

پاستیل قرمز  2 عدد

 

دراژه‌های رنگی  12 عدد

 

شكلات سیاه  75 گرم

آشپزباشی

 

ابتدا فر (تاون) را با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت)، گرم كنید. كف قالب‌های 12 تائی مافین را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید.

سپس كره، شكر، آرد، بیكینگ پودر و تخم‌مرغ را در ظرفی بریزید و با هم مخلوط كنید و هم بزنید تا مایه یكدستی حاصل شود. حالا مایه به دست آمده را به طور مساوی درون كپسول‌های كاغذی بریزید و به مدت 12 تا 15 دقیقه بپزید تا پف كنند و با فشردن انگشت روی آن‌ها جای انگشت باقی نماند.

اكنون برای تزئین كیك‌ها، كره را با مفتول دستی كمی بزنید، پودر شكر را روی آن الك كنید و مخلوط را هم بزنید تا یكدست شود. بعد كمی رنگ خوراكی صورتی به آن بیفزائید.

حالا كرم را روی كیك‌ها بمالید و برای ساختن صورتك‌ها، از اسمارتیز، دراژه‌های رنگی و پاستیل استفاده كنید. سپس شكلات را ریز ریز خرد كنید و در كاسه‌ای بریزید و به روش بن‌ماری (روی بخار آب جوش) ذوب كنید.

حالا شكلات ذوب كرده را در كیسه مخصوص شیرینی‌پزی بریزید و با آن، چشم، ابرو، مو، سبیل و عینك صورتك‌ها را ترسیم نمائید.

 

برچسب ها: آموزش شیرینیآشپزباشیصورتك‌های بامزهروش تهیه صورتک های بامزهآموزش صورتک های بامزهمواد لازم صورتک های بامزه تعداد بازديد: 1526 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟