Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:04

شیرینی برشی گردو و مارمالاد

شیرینی برشی گردو و مارمالاد

shooroshirin6

0 0

آسان

20 نفر

مواد مورد نیاز

شکر 100 گرم

 

آرد 220 گرم

 

کره خنک و خرد کرده  125 گرم

 

مارمالاد رزبری 100 گرم

 

تخم مرغ 2عدد

 

شکر قهوه‌ای 100 گرم

 

اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری

 

بیکینگ پودر یک دوم قاشق چایخوری

 

گردوی خرد کرده 100 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- مژگان فرهنگ

 

شکر، 190 گرم از آرد و کره را در کاسه دستگاه غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد به صورت خرده‌نان درآید. آن‌گاه این مخلوط را در قالبی به اندازه 20×30 سانتیمتر بریزید و خوب فشرده کنید.

سپس قالب را در فر گرم کرده با دمای 170 درجه سانتیگراد بگذارید و شیرینی را به مدت تقریبی 20-25 دقیقه بپزید. اکنون قالب را از فر درآورید و روی شیرینی را با مارمالاد بپوشانید.

حالا تخم‌مرغ‌ها، شکر‌قهوه‌ای و وانیل را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن دستی بزنید تا صاف و یکنواخت شود. آن‌گاه مخلوط آرد باقیمانده، بیکینگ‌پودر و گردو را به مایه تخم‌مرغی بیفزائید و هم بزنید.

اینک مایه فراهم کرده را روی مارمالاد درون قالب بریزید و شیرینی را 17-20 دقیقه دیگر، در فر بپزید. همینکه شیرینی خنک شد، آن را برش بزنید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی بچینید. 

 

 

برچسب ها: شیرینی برشی مارمالادیشیرینی برشی گردو و مارمالادشیرینی برشی گردواسلایس گردوییاسلایس مارمالادی تعداد بازديد: 2419 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است