Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 04:51

دلمۀ فلفل سوخاری

دلمۀ فلفل سوخاری

shooroshirin

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای 6 نفر

فلفل چیلی (مناسب برای دلمه) 6 عدد درشت

سيب‌زمینی پخته و له كرده 400 گرم

پنير خامه‌ای 1 پيمانه

پنير چدار رنده كرده 200 گرم

نمك و فلفل به ميزان لازم

ژامبون خرد كرده 150 گرم

پيازچه خرد كرده 3 ساقه

آرد 1 پیمانه

تخم مرغ 2 عدد

روغن به ميزان لازم

پرك بادام 2 قاشق سوپخوري

ماهنامه آشپزباشی - اعظم گلزارمنش

فر را با دماي  180 درجه سانتيگراد گرم كنيد آن‌گاه هر يك از فلفل‌ها را درون كاغذ آلومينيوم پيچيده و در طبقه وسط فر روی صفحه مشبك به مدت 20 دقيقه قرار دهيد تا پوست فلفل نرم شود.

حالا فلفل‌ها را از كاغذ آلومينيوم بيرون آوريد و در کیسه فريزر قرار دهيد تا به راحتی پوست آن جدا شود. سپس شكافی در هر فلفل ايجاد كنيد و تخم‌ آن را خارج نمائيد.

اينك سيب‌زمینی، پنير خامه‌ای، پنير چدار، نمك،  فلفل، ژامبون و پيازچه را در كاسه مناسبی بريزيد و مخلوط كنيد. حالا  درون فلفل‌ها را با مواد فراهم كرده پر كنيد.

سپس فلفل‌ها را یکی یکی در آرد بغلتانيد و يك ساعت در يخچال بگذاريد اكنون زرده و سفيده تخم‌مرغ را جدا سازيد و زرده و سفيده را جداگانه بزنيد تا سفيده پوك شود.

ابتدا فلفل را در زرده و سپس در سفيد بغلتانيد و در روغن داغ فراون سرخ كنيد و روی دستمال هوله‌ای آشپزخانه روغن اضافی را بگيريد. اينك فلفل‌ها را در ظرف مناسبی قرار دهيد و با پرك بادام بيارائيد.

برچسب ها: غذای مللآشپزباشیاعظم گلزارمنشغذای مکزیکیفلفل دلمه ایغذاهای سوخاریفلفل دلمه سوخاری تعداد بازديد: 1416 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است