Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:40

شیرینی برشی نارگیل و بادام

شیرینی برشی نارگیل و بادام

shooroshirin6

0 0

آسان

38 نفر

مواد مورد نیاز

کره 250 گرم

 

شکر دانه ریز  100 گرم

 

شکر قهوه‌ای 100 گرم

 

تخم مرغ  1 عدد درشت

 

اسانس بادام  یک چهارم قاشق چایخوری

 

آرد 300 گرم

 

نمک یک چهارم قاشق چایخوری

 

پودر نارگیل 115 گرم

 

شکلات چیپسی 350 گرم

 

خلال بادام تست کرده 30 گرم

گروه شیرینی پزی

 

قالب را به اندازه 25×37 سانتیمتر و به ارتفاع دو و نیم سانتیمتر چرب کنید و با کاغذ روغنی بپوشانید. به‌گونه‌ایکه کاغذ از اطراف قالب بلندتر باشد. آن‌گاه کره را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم به مدت تقریبی 6-8 دقیقه قرار دهید.

سپس آن را 15 دقیقه خنک کنید. حالا کره، شکر‌، شکر قهوه‌ای، تخم‌مرغ و اسانس بادام را در کاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود.

آن‌گاه آرد و نمک را بیفزائید و خوب مخلوط کنید. اینک 90 گرم از پودر نارگیل و 250 گرم از شکلات چیپسی را به مایه فراهم کرده بیفزائید و آن را در قالب بریزید.

رویش را صاف کنید و به مدت تقریبی 25-30 دقیقه، در فر گرم کرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. آن‌گاه باقیمانده نارگیل، شکلات و بادام را روی شیرینی بپاشید و آن را 15 دقیقه در یخچال نگه دارید. حالا شیرینی را به اندازه دلخواه برش دهید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

 

برچسب ها: شیرینی بادامیشیرینی نارگیلیانواع شیرینیشیرینی برشیشیرینی برشی نارگیل و بادام تعداد بازديد: 3908 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است