Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 07:50

شیرینی مربائی با رویال آیسینگ

شیرینی مربائی با رویال آیسینگ

shooroshirin6

0 0

متوسط

20 نفر

مواد مورد نیاز

آرد 225 گرم

 

پودر شكر 40 گرم

 

پوست لیمو (رنده كرده) 1 قاشق چایخوری

 

كره‌ خرد كرده 125 گرم

 

بادام آسیاب كرده 60 گرم

 

زرده‌ تخم‌مرغ 1 عدد

 

آب حدود 1 قاشق سوپخوری

 

رویال آیسینگ به میزان لازم

 

مارمالاد دلخواه به میزان لازم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- افسانه ظروفی

 

آرد، پودر شكر و پوست لیمو را در كاسه ‌مناسبی بریزید و كره را به آن بیفزائید. آن‌گاه كره را با نوك انگشتانتان با آرد مخلوط كنید و پس از آن، بادام و زرده تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط نمائید تا خمیر مناسبی به دست آید.

چنانچه خمیر خشك بود، قدری آب به آن بیفزائید. سپس خمیر فراهم كرده را در كیسه نایلونی بگذارید و نیم ساعت در یخچال نگه دارید. حالا خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت تقریبی نیم سانتیمتر باز كنید و با برشگر دلخواهتان، قالب بزنید.

اكنون خمیرهای قالب زده را با فاصله در سینی چربكرده بچینید و به مدت تقریبی 10-12 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. همینكه شیرینی خنك شد، اطرافش را با رویال آیسینگ بیارائید و وسط‌ آن مارمالاد بریزید. اینك شیرینی مربائی را برای پذیرائی، در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.

یادآوری 1: برای تهیه رویال آیسینگ؛‌ سه قاشق سوپخوری پودر مرنگ را همراه با 4 پیمانه پودر شكر الك كرده و 5 قاشق سوپخوری آب گرم در كاسه همزن برقی بریزید و به مدت تقریبی 7-10 دقیقه، هم بزنید تا صاف و یكدست شود.

یادآوری 2: برای آراستن شیرینی با آیسینگ، از ماسوره‌ شماره 17 استفاده كنید.

 

برچسب ها: شیرینیشیرینی مربائی با رویال آیسینگشیرینی مربائیشیرینی با آیسینگ رویالشیرینی مارمالادی تعداد بازديد: 1674 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟