Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 19:38

طرز تهیه کیک شكلاتی با گیلاس

طرز تهیه کیک شكلاتی با گیلاس

shooroshirin1

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم کیک شكلاتی با گیلاس

كره 225 گرم

 

شكر 225 گرم

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

 

تخم‌مرغ 3 عدد

 

 

آرد 250 گرم

 

بیكینگ پودر 1 قاشق چایخوری

 

پودر بادام 30 گرم

 

پودر كاكائو 20 گرم

 

شیر 125 میلی‌لیتر (یك‌دوم پیمانه)

 

گیلاس هسته‌گرفته 100 گرم

 

شكلات برای تزئین 50 گرم

 

گیلاس برای تزئین به میزان لازم

آشپزباشی

 طرز تهیه کیک شكلاتی با گیلاس

قالب مربع به ابعاد 23×23 سانتیمتر را با كاغذ روغنی بپوشانید و روی كاغذ را چرب كنید. فر(تاون) را با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید.

كره، شكر و وانیلین را با همزن برقی به مدت 3 دقیقه بزنید. بعد تخم‌مرغ‌ها را تك تك بیفزائید و پس از افزودن هرتخم‌مرغ، یك دقیقه هم بزنید.

 آرد، بیكینگ‌پودر، پودر بادام و پودر كاكائو را با هم مخلوط و الك كنید و همراه با شیر به مایه اضافه كنید و با لیسك به آرامی مخلوط سازید. حالا یك‌سوم از مایه‌ كیك را در قالب آماده بریزید و باقیمانده را با گیلاس مخلوط نمائید و در قالب بریزید.

 قالب را به مدت تقریبی یك‌ساعت در فر(تاون) بگذارید. ده دقیقه كیك را در قالب نگه‌دارید و بعد از قالب خارج كنید و آن را كاملاً خنك سازید. اكنون شكلات را آب كنید و روی كیك بریزید. سپس گیلاس‌ها را روی آن قرار دهید.

 

برچسب ها: انواع کیکآموزش کیککیک میوه ایشیرینی پزیكیك شكلاتیطرز تهیه کیکدستور کیکمواد لازم کیک شکلاتیكیك با گیلاسدستور كیك شكلاتیکیک گیلاسطرز تهیه کیک شكلاتی با گیلاس تعداد بازديد: 2640 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این کیک چیست؟