Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:27

ساندویچ بوقلمون و تخم‌مرغ

ساندویچ بوقلمون و تخم‌مرغ

shooroshirin

0 0

متوسط

6 نفر

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای 6 عدد

سس مایونز ادویه‌ای....................... یك دوم پیمانه

سینة بوقلمون چرخكرده............... 500 گرم

سس خردل.................2 قاشق چایخوری

نمك و فلفل ..........به میزان لازم

نان باگت كوچك.................. 6 عدد

كاهوی رشته‌ای خرد كرده .............به میزان لازم

خیار شور خرد كرده ..................8 عدد

تخم مرغ آبپز ( حلقه‌ای خرد كرده)...............3 عدد

سس فلفل تند در صورت دلخواه .............     به میزان لازم

آشپزباشی – اعظم گلزارمنش :

روش‌تهیه

ابتدا سس مایونز ادویه‌ای را فراهم كنید. آن‌گاه بوقلمون، خردل، نمك و فلفل را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید. سپس از مخلوط فراهم كرده، 6 برگر به قطر 10 سانتیمتر، بسازید. حالا تابة مناسبی را چرب كنید و روی حرارت متوسط اجاق بگذارید و دو طرف برگر‌ها را برشته كنید. اكنون برگر‌های بوقلمون را به نوار‌های 1 سانتیمتری ببرید. اینك داخل نان‌ها سس مایونز ادویه‌ای بمالید و نان را با كاهو، برگر بوقلمون، خیار شور و تخم مرغ پخته پر كنید. آن‌گاه دوباره اندكی سس مایونز و سس فلفل، داخل ساندویچ بریزید و آن را در بسته بندی مناسبی قرار دهید.

 

یادآوری

برای تهیة یك و یك دوم پیمانه سس مایونز ادویه‌ای؛ 1 پیمانه سس مایونز، یك چهارم پیمانه خیار شور رنده كرده، 2 قاشق سوپخوری سس گوجه فرنگی، 2قاشق‌سوپخوری كیپر، 1 قاشق سوپخوری سس خردل، 1 قاشق سوپخوری جعفری خرد كرده، 2 قاشق چایخوری سس فلفل تند و 1 قاشق چایخوری آبلیمو را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید.

 

خواص گوشت  بوقلمون

گوشت بوقلمون به دلیل بافت ویژه ای که دارد هنگام طبخ حجم خود را از دست نمی دهد و در مقایسه با گوشت قرمز از اهمیت بسیاری برخوردار است ولی این تنها مزیت گوشت بوقلمون نیست و در بحث خواص در حدی پیشتاز است که آن را گوشت معجزه می خوانند. مواد غذایی متعددی در بوقلمون وجود دارد و بنابراین مصرف این گوشت لخم به روش های مختلف سلامتی را بهبود می بخشد.

برچسب ها: آموزش آشپزیطرز تهیهساندویچ بوقلمون و تخم‌مرغطرز تهیه ساندویچ بوقلمون و تخم‌مرغخواص گوشت بوقلمون تعداد بازديد: 670 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است