Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:13

بیسكویت شكلاتی

بیسكویت شكلاتی

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

آرد 300 گرم

 

روغن صاف قنادی 180 گرم

 

تخم‌مرغ 1 عدد

 

پودر شكر 100 گرم

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

زعفران حلكرده 1 قاشق چایخوری

 

بستنی وانیلی 50 گرم

 

شكلات صورتی آبكرده حدود 750 گرم

 

شكلات لیموئی آبكرده حدود 750 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- سعید بابارحیمی

 

همه‌ مواد را به غیر از شكلات‌ها، در كاسه‌ دستگاه غذاساز بریزید و دستگاه را روشن كنید تا خمیر صاف و یكدستی، حاصل شود. آن‌گاه خمیر را درون كیسه‌ نایلونی بگذارید و یك ساعت در یخچال نگه دارید. سپس خمیر را روی سطح آرد پاشیده، با وردنه به ضخامت تقریبی نیم سانتیمتر باز كنید و با برشگر به قطر 4 سانتیمتر قالب بزنید و در سینی چربكرده‌ شیرینی‌پزی بچینید.

حالا سینی را در فر گرم كرده با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد، قرار دهید و بیسكویت را به مدت تقریبی 15 دقیقه، بپزید. اكنون ابتدا شكلات صورتی رنگ را درون قالب شكلات به قطر 4 سانتیمتر، بریزید و در یخچال بگذارید تا ببندد.

سپس شكلات لیموئی رنگ را روی شكلات قبلی بریزید و قالب را در فریزر بگذارید تا شكلات ببندد. آن‌گاه شكلات را از قالب درآورید و آن را با اندكی شكلات آبكرده، به بیسكویت‌ها بچسبانید.

 

برچسب ها: بيسكويتبیسكویت شكلاتیروش تهيه بیسكویت شكلاتیآموزش بیسكویت شكلاتیمواد لازم بیسكویت شكلاتیبيسكويت با شكلات تعداد بازديد: 1457 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد اين شيريني چيست؟