Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 05:04

كرم شكلات اسپانیائی

كرم شكلات اسپانیائی

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

پودر كاكائو 2 قاشق سوپخوری

 

پودر ژلاتین 7 گرم (حدود 2 قاشق سوپخوری)

 

شیر 700 میلی‌لیتر

 

شكر 125 گرم

 

زرده تخم‌مرغ 3 عدد

 

نمك یك پینچ

 

سفیده‌های تخم‌مرغ  3 عدد

آشپزباشی

 

پودر كاكائو و پودر ژلاتین را با هم مخلوط كنید. شیر را بیفزائید و خوب هم بزنید. آن‌گاه مخلوط را روی حرارت قرار دهید و مرتب هم بزنید تا ژلاتین و پودر كاكائو خوب حل شوند. سپس شكر را بیفزائید و مخلوط نمائید. زرده‌های تخم‌مرغ را با نمك مخلوط كنید و با همزن برقی بزنید تا رنگش روشن شود.

بعد آن را به شیر در حال جوشیدن بیفزائید و به سرعت هم بزنید تا زرده‌های تخم‌مرغ بپزد و مایه، غلیظ شود. حالا مایه را از روی حرارت بردارید و روی آن را به مدت 15 دقیقه بپوشانید. اینك سفیده‌های تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. بعد مایه را به آرامی به سفیده‌های تخم‌مرغ بیفزائید.

اكنون كرم را در قالب بریزید و در یخچال بگذارید تا كاملاً ببندد. اینك كرم را برای پذیرائی، در ظرف زیبائی برگردانید و با سس شكلات یا سس هلو تزئین نمائید.

 

برچسب ها: آموزش دسرکرمآشپزباشیکرم شکلاتكرم شكلات اسپانیائیکرم با شکلات اسپانیاییروش تهیه کرم شکلاتمواد لازم کرم شکلات تعداد بازديد: 1347 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است