Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 15:15

پاپ کورن سرکه نمکی

پاپ کورن سرکه نمکی

shooroshirin

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم

ذرت:  یک استکان

روغن:  ۲ قاشق غذاخوری

نمک:  به مقدار لازم

سرکه: ۲ قاشق غذاخوری

کره:  یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

ابتدا برگ ها و دانه های ذرت را از بلال جدا کنید و در داخل ظرف مناسبی بریزید و در داخل سینی به صورت یکنواخت پهن کنید تا کمی خشک شود و رطوبت آن کشیده شود (می توانید دانه های ذرت را آماده تهیه کنید).

داخل قابلمه مناسبی روغن بریزید و روی حرارت با شعله متوسط بگذارید تا داغ شود سپس دانه های ذرت را اضافه کنید کمی نمک روی دانه های ذرت بپاشید باید دانه های ذرت به اندازه ای باشد که کف قابلمه را بپوشاند و روی هم قرار نگیرد سپس در قابلمه را بگذارید.

قابلمه را چپ و راست و مورب کنید تا دانه های ذرت تفت داده شود بعد از ۵  تا ۱۰ دقیقه صدای ترکیدن دانه های ذرت بلند می شود بعد از مدتی دیگر صدای ترکیدن دانه های ذرت خیلی کم می شود. آن گاه قابلمه را از روی حرارت بردارید  و ۵ دقیقه صبر کنید.

برای مزه و طعم دار کردن پفیلا، کره را در دمای اتاق داخل ظرف مناسبی بگذارید تا آب شود سپس نمک و سرکه را اضافه کنید و هم  بزنید سپس روی پفیلا  بریزید و در داخل فر با دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید.

برچسب ها: سرکهذرتپاپ کورن تعداد بازديد: 154 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است