Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:44

نان تُست صبحانه

نان تُست صبحانه

shooroshirin

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم

نان تست............... 8 عدد

کره به دمای محیط رسیده....................... 50 گرم

قارچ................ 100 گرم

آب لیمو................ به مقدار لازم

پنیر پیتزا100.................... گرم

جعفری................. 1 قاشق سوپ‌خوری

ژامبون.............. 2 ورقه

گوجه‌فرنگی................ 1 عدد

نمک و فلفل............. به مقدار لازم

تخم‌مرغ................. 2 عدد

 

روش‌تهیه

نان تست با قارچ و پنیر: دو ورق از نان تست را داخل سینی فر قرار داده و با قلم‌مو کمی کره روی آن بمالید. قارچ را تفت داده و کمی آب لیمو بزنید تا سیاه نشود وکنار بگذارید. دو عدد از نان‌های تست را روی تخته گذاشته و با چاقوی تیز یک مربع از داخل نان را خارج کنید (به فاصله یک سانتی‌متر از لبه نان)، سپس روی نان‌های کره مالیده کمی پنیر پیتزا بریزید و نان برش‌خورده را روی آن قرار دهید و قارچ سرخ‌شده را داخل نان ریخته و کمی پنیر پیتزا روی قارچ‌ها بریزید. می‌توانید لبه‌های نان را کمی کره بمالید و سپس به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا پنیر طلایی شود. پس از خارج‌کردن از فر کمی جعفری روی پنیر بپاشید.

نان تست با تخم‌مرغ: دو عدد نان تست را کمی کره بمالید و داخل سینی گذاشته و روی آن دو ورقه ژامبون قرار دهید، سپس دو عدد نان تست را که یک مربع از داخل آن را با چاقو خارج کرده‌اید روی نان اول قرار دهید روی ژامبون و یک ورقه گوجه‌فرنگی هم روی ژامبون گذاشته و کمی نمک و فلفل بپاشید، سپس یک تخم‌مرغ روی گوجه‌فرنگی بشکنید و کمی نمک زده و 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا زمانی که تخم‌مرغ ببندد، می‌توانید لبه‌های نان را کمی کره بمالید.

برچسب ها: طرز تهیه نانناننان صبحانهنان تست تعداد بازديد: 319 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟