Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 16:11

حلقه‌های نارگیلی

حلقه‌های نارگیلی

shooroshirin6

0 0

آسان

15 نفر

مواد مورد نیاز

 کره 100 گرم

 

پودر شکر 50 گرم

 

تخم مرغ 1 عدد

 

وانیلین یک چهارم قاشق چایخوری

 

پودر نارگیل 40 گرم

 

آرد 110 گرم

 

نمک 1 پینچ

 

مواد لازم رویه (سس کارامل):

 

شیر عسلی 250 گرم

 

کره 30 گرم

 

شکر قهوه‌ای 2 قاشق سوپخوری

 

پودر نارگیل یک و یک دوم پیمانه

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- لیلا آیانی صفت

 

کره و  پودر شکر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن گاه تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزائید و 2 دقیقه دیگر مواد را هم بزنید. حالا پودر نارگیل، آرد و نمک را بیفزائید و مخلوط کنید تا خمیر مناسبی حاصل شود.

اینک خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و 2 ساعت در یخچال نگه دارید. اکنون خمیر را روی سطح آرد پاشیده به ضخامت تقریبی 5 میلیمتر باز کنید و با برشگر تو خالی به قطر 5 سانتیمتر قالب بزنید و با فاصله در سینی شیرینی‌پزی دارای کاغذ روغنی بچینید.

سپس سینی را در فر گرم کرده با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و شیرینی را به مدت تقریبی  18-20 دقیقه بپزید. حالا روی شیرینی‌ها قدری سس کارامل بریزید و از مواد رویه رویش بگذارید.

روش تهیه مواد رویه: شیر‌عسلی، کره و شکر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید. قدری از این سس را کنار بگذارید و باقیمانده‌اش را با پودر نارگیل (مواد رویه) مخلوط کنید. 

  

برچسب ها: شیرینی نارگیلیحلقه‌های نارگیلیشیرینی کاراملیروش تهیه شیرینی نارگیلیشیرینی حلقه ای تعداد بازديد: 2109 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟