Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:45

معروف های آشپزی جهان منوی پیشنهادی پاملا كلارك

معروف های آشپزی جهان منوی پیشنهادی پاملا كلارك

اگر شما هم از علاقه‌مندان آشپزی حرفه‌ای هستید، بد نیست که با سر آشپزهای معروف دنیا آشنا شوید. در اینجا سرآشپز معروف استرالیایی به نام پاملا كلارك را به شما معرفی می‌کنیم.

آشپزباشی

 

دراینجا با سرآشپز معروف و شناخته شده‌ی استرالیائی به نام پاملا كلارك [Pamela Clark] آشنا می‌شوید.

آشپزی حرفه‌ای پاملا كلارك [Pamela Clark] از سال 1961 شروع شد. در سال 1969، ریاست بخش اقتصاد خانواده در ماهنامه‌ی زنان استرالیا [womens weekly] به كلارك پیشنهاد شد.

در آن زمان، این مجله در بین دیگر مجلات خانوادگی، بیش‌ترین تیراژ چاپ را به خود اختصاص داده بود. كلارك، در طی چهار سال اول تصدیش، علاوه بر همكاری با این نشریه، اقدام به انتشار 9 كتاب آشپزی كرد.

او همچنین، مسئول بخش پژوهشی آشپزی، تهیه، اجرا و عكاسی از تمامی غذاهائی بود كه در ماهنامه به چاپ می‌رسید.

در سال 1973، كلارك به تاسمانیا نقل مكان كرد و در آن‌جا به عنوان مربی آشپزی در 2 برنامه‌ی تلویزیونی و یك برنامه‌ی رادیوئی حضور داشت.

از دیگر فعالیت‌های او، می‌توان به تدریس در كلاس‌های آشپزی مقاطع تحصیلی بزرگسالان و طراحی، افتتاح و اداره‌ی یك رستوران در هتلی جدید در هربارت (Herbart) اشاره كرد.

در سال 1978، ماهنامه womens weekly دوباره خواستار حضور كلارك به عنوان مدیر بخش اقتصاد خانواده شد.

او با وجود تمام فعالیت‌ها و گرفتاری‌هایش، نقش بسزائی در چاپ مجموعه‌كتاب‌های آشپزی طلائی، فلش‌كارت‌های آشپزی، كتاب‌ها و دستور غذاهای این ماهنامه داشت.

در سال 1984، كلارك سردبیر بخش آشپزی ماهنامه‌ی womens weekly شد. سپس در سال 1999، به‌عنوان مدیر بخش پژوهشی آشپزی و سردبیر بخش تغذیه، خدمت كرد.

در طی این زمان، او بیش از 200 كتاب آشپزی نوشت یا ویراستاری كرد. پاملاكلارك، در دهه‌ی 90، در برنامه‌ی ثابت شبكه 9 «آشپزی چیست»، به مدت 5 سال، و در برنامه‌ی «تازه‌ها» تا زمان اتمامش در سال 2009 ایفای نقش كرد.

هم‌اكنون، ویراستاری تمام مطالب كتاب‌های آشپزی womens weekly برعهده‌ی اوست و در بخش پژوهش غذا (ابتكارات غذائی) نیز فعالیت می‌كند.

گفتنی است كه این ماهنامه در ایران نیز علاقه‌مندان بسیاری دارد و برخی از آنها به فارسی ترجمه شده است.

برای خواندن یكی از دستورالعمل‌های این سر آشپز معروف اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟