Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:33

تزئین كیك وانيلی

تزئین كیك  وانيلی

شما می توانید یک کیک وانیلی خوشمزه با تزیین فوق العاده استثنایی در منزل تهیه کنید.

تحریریه آشپزباشی 

 

 

برای ساختن عروسك،‌در حدود 600 گرم از خمیر فوندانت را به شش قسمت مساوی تقسیم كنید و به هر قسمت 2 قطره رنگ خوراكی به ترتیب قهوه‌ای روشن و تیره، سیاه،‌ سبز، بنفش و هلوئی بیفزائید.

اینك برای بدن عروسك، 20 گرم از خمیر فوندانت سیاهرنگ، بردارید و به شكل مخروط درآورید. یك خلال دندان در آن فرو كنید تا در انتها بتوانید سروكلاه عروسك را رویش قرار دهید. حالا برای سر عروسك، 20 گرم از خمیر فوندانت هلوئی رنگ بردارید و آن را به شكل توپ درآورید.

سپس برای چشم‌های عروسك، با استفاده از خمیر سیاهرنگ فوندانت 2 مروارید كوچك بسازید و آن را با چسب فوندانت، روی صورت عروسك بچسبانید. آن‌گاه بینی عروسك را نیز از خمیر هلوئی رنگ فوندانت بسازید و با بهره گرفتن از ابزار مخصوص فوندانت دهن عروسك را مشخص كنید.

اكنون برای ساختن كلاه جادوگر، 20 گرم خمیر سیاهرنگ بردارید و به شكل مخروط درآورید و لبه‌های آن را به شكل كلاه بسازید. سپس با استفاده از خمیر سبزرنگ فوندانت كلاه عروسك را بیارائید و دكمه‌های لباس را بسازید و در محل مناسب بچسبانید.

حالا حدود 15 گرم از خمیر قهوه‌ای‌رنگ فوندانت را بردارید و دسته جارو را مطابق شكل بسازید و با بهره‌گرفتن از خمیر قهوه‌ای تیره، جاروی جادوگر را مطابق شكل آماده نمائید. سپس با چسب فوندانت دو قسمت جارو را به هم متصل كنید و آن را روی كاپ كیك بچسبانید.

اكنون آستین‌های عروسك را از خمیر سیاهرنگ فوندانت، به این ترتیب بسازید؛ 200 گرم خمیر سیاهرنگ بردارید و آن را دو قسمت كنید و به شكل مخروط درآورید. آن‌گاه انتهای مخروط را با استفاده از ابزار مخصوص فوندانت، اندكی گود كنید. سپس برای دستهای عروسك، 5 گرم از خمیر هلوئی رنگ بردارید و به 2 قسمت تقسیم كنید و به شكل بیضی درآورید.

یك طرف آن را برش دهید و شست عروسك را از بقیۀ انگشتان جدا كنید. حالا دستهای عروسك را در حفره آستین آن بچسبانید و با استفاده از خلال دندان آن را به بدنه‌ عروسك متصل كنید. اكنون 5 گرم از خمیر قهوه‌ای رنگ فوندانت بردارید و آن را به 2 قسمت تقسیم كنید و پاهای جادوگر را بسازید. حال عروسك را روی جارو بچسبانید و پاهای آن را در جای خود نصب كنید. 

یادآوری: برای تهیه كرم كره‌ای، 125 گرم كره‌ نرم را با همزن برقی بزنید و 240 گرم پودر شكر را كم‌كم به آن بیفزائید. چنانچه كرم سفت بود،  1-2 قاشق سوپخوری شیر به آن بیفزائید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟