Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 22:21

ساندويچ‌های تست متنوع

ساندويچ‌های تست متنوع

shooroshirin5

0 0

آسان

1 نفر

مواد مورد نیاز

مواد لازم هر ساندویچ با توجه به نوع آن در دستور تهیه نوشته شده است.

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- مترجم: سحر سامانی

 

ساندویچ‌های پیشنهادی خوشمزه و متنوع، می‌توانند میان‌وعده‌ی مناسب و خوبی برای فرزندان دلبندتان باشند.

ساندویچ تخم‌مرغ و پنیر

روی یك لایه‌ی نان تست، قدری كره بمالید و آن را در دستگاه ساندویچ‌ساز، به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده روی صفحه‌ قرار گیرد، بگذارید. آن‌گاه یك تخم‌مرغ روی نان بشكنید و یك ورق ژامبون رویش بگذارید و قدری پنیر گودای رنده كرده بپاشید.

سپس روی پنیر، یك لایه‌ی دیگر، نان كره مالیده قرار دهید. به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده در قسمت رو قرار بگیرد. حالا ساندویچ‌ساز را ببندید و بگذارید ساندویچ برشته شود.

ساندویچ ماهی تن و ذرت

روی یك لایه‌ی نان تست، اندكی كره بمالید و آن را در دستگاه ساندویچ‌ساز چربكرده قرار دهید. به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده، رو قرار گیرد. آن‌گاه قدری خامه روی نان بمالید و اندكی ذرت پخته بپاشید.

سپس تكه‌ای ماهی تن روغن گرفته، روی ذرت بریزید و دو برش پنیر چدار و یك قاشق سوپخوری، پیازچه‌ی خرد كرده، روی ماهی قرار دهید. حالا روی ساندویچ را با نان تست بپوشانید و آن را در ساندویچ‌ساز برشته كنید.

ساندویچ رُست بیف با پنیر كممبر

روی یك لایه‌ی نان تست، اندكی كره بمالید و آن را در دستگاه ساندویچ‌ساز چربكرده قرار دهید. به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده روی صفحه‌ی دستگاه قرار بگیرد. آن‌گاه روی نان، قدری سس خردل بمالید و یك تكه گوشت استیك سرخكرده، بگذارید.

سپس قدری پنیر كممبر و چند برگ اسفناج، روی گوشت قرار دهید. حالا برش دیگری از نان كره مالیده، روی ساندویچ بگذارید. به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده، روی ساندویچ قرار بگیرد. اكنون ساندویچ‌ساز را ببندید تا ساندویچ برشته شود. 

ساندویچ پنیر و لوبیا چیتی

نان تست را مانند ساندویچ‌های قبلی آماده كنید و در دستگاه ساندویچ‌ساز قرار دهید. آن‌گاه دو برش پنیر چدار و 2 قاشق سوپخوری لوبیا چیتی پخته، روی نان بگذارید. سپس برش دیگر نان تست را نیز روی ساندویچ قرار دهید و آن را در ساندویچ‌ساز برشته كنید.

ساندویچ‌ مرغ و گوجه‌فرنگی خشك

نان همبرگر كوچك را دو نیم كنید و رویشان كره بمالید. آن‌گاه یك نیمه‌ی آن را در ساندویچ‌ساز قرار دهید و رویش به ترتیب؛ سس پستو (تركیب ریحان، روغن زیتون و گردوی پوره كرده) ، یك برش پنیر تست، قدری گوجه‌فرنگی خشك خرد كرده و چند برش سینه‌ی مرغ پخته بگذارید. سپس با نصفه‌ی دیگر نان، روی ساندویچ را بپوشانید و آن را در ساندویچ‌ساز، برشته كنید.

ساندویچ پنیر و سیب‌زمینی

روی تكه‌ای از نان بربری (ماشینی) كره بمالید و مانند ساندویچ‌های قبلی در دستگاه ساندویچ‌ساز قرار دهید. آن‌گاه قدری سالسای گوجه‌فرنگی (مخلوط گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه‌ای، ذرت...)، پوره‌ی سیب‌زمینی، فلفل دلمه‌ای قرمز برشته كرده، پنیر فتای خرد كرده و چند برگ اسفناج رویش بگذارید و با برش دیگری از نان، رویش را بپوشانید. سپس ساندویچ را در دستگاه ساندویچ‌ساز برشته كنید. 

ساندویچ سیب و دارچین

روی نان تست، كره بمالید و اندكی شكر و دارچین بپاشید و آن را در دستگاه ساندویچ‌ساز چربكرده قرار دهید. آن‌گاه كمپوت سیب را پوره كنید و قدری از آن را همراه با 1 قاشق سوپخوری كشمش، 1 پینچ دارچین و قدری شكر، روی نان بگذارید و صاف كنید.

سپس برش دیگری از نان را رویش بگذارید. به گونه‌ای كه قسمت كره مالیده، رو قرار بگیرد. حالا قدری شكر و دارچین روی ساندویچ بپاشید و آن را در ساندویچ‌ساز برشته كنید. 

ساندویچ موز و میپل‌سیروپ

نان تست را مانند ساندویچ‌های قبلی آماده كنید و در دستگاه ساندویچ‌ساز قرار دهید. آن‌گاه قدری موز پوره كرده و 1 قاشق سوپخوری میپل‌سیروپ (شیره‌ی درخت افرا) یا عسل روی نان بمالید و رویش گردوی خرد كرده بچینید. سپس برش دیگری از نان را روی ساندویچ بگذارید و ساندویچ را در ساندویچ‌ساز برشته كنید.

 

برچسب ها: روش تهیه ساندویچآموزش ساندویچانواع ساندویچمیان وعده دانش آموزانساندویچ مدرسه کودکتغذیه کودکدستور تهیه ساندویچ تعداد بازديد: 1456 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این ساندویچ‌ها چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است