Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 16:06

كباب برگ تابه‌ای | طرز تهیه کباب برگ

كباب برگ تابه‌ای | طرز تهیه کباب برگ

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای تهیه ی کباب برگ تابه ای:

فیله گوساله 500 گرم

 

پیاز خردكرده 2 عدد

 

روغن زیتون 3 قاشق سوپخوری

 

نمك و فلفل به میزان لازم

 

گوجه‌فرنگی خردكرده 250 گرم

 

آبلیموی تازه 2 قاشق سوپخوری

آشپزباشی- اعظم گلزارمنش

 طرز تهیه کباب برگ تابه ای:

گوشت را به اندازه 2 بند انگشت خرد كنید و همراه با پیاز، روغن زیتون، نمك و فلفل در كاسه‌ای بریزید و مخلوط كنید. آن‌گاه به مدت 2 ساعت در یخچال نگه‌دارید تا گوشت مزه‌دار شود. سیخ‌های چوبی را 1 ساعت در آب خیس كنید تا در هنگام پخت كباب، نسوزد. حالا گوشت را به سیخ بكشید.

ظرف مناسب مایكروویو را قدری چرب كنید و سیخ‌های گوشت را در آن بچینید و به مدت 8 تا 10 دقیقه در دستگاه با سیستم كانوكشن روی درجه 220 قرار دهید تا كباب بپزد. اینك كباب را از دستگاه بیرون آورید و قدری روغن یا كره رویش بمالید و دوباره در دستگاه قرار دهید تا كباب برشته شود.

حالا در ظرف دیگری گوجه‌فرنگی، نمك، فلفل و آبلیمو را مخلوط كنید و به مدت 3 دقیقه در دستگاه با قدرت 100 درصد بپزید. سپس سیخ‌های كباب را در ظرف مناسبی بچینید و با گوجه‌فرنگی بیارائید و میل كنید.

 

برچسب ها: آشپزیآشپزی با کبابآشپزباشیاعظم گلزارمنشكباب برگ تابه‌ایکباب برگکباب تابه ایروش تهیه کباب برگ تعداد بازديد: 2633 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است