Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 1 آبان 1403 - 02:41

املت سویا در مایكروویو

املت سویا در مایكروویو

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

سویای دانه‌ریز  1 پیمانه

 

كره آبكرده  80 گرم

 

نمك و فلفل  به میزان لازم

 

پیاز ریز خردكرده  1 عدد

 

فلفل دلمه‌ای قرمز و سبز ریز خردكرده از هر كدام یك عدد

 

تخم‌مرغ  4 عدد

 

پنیر موزارلای رنده كرده 4 قاشق سوپخوری

آشپزباشی- شهین کبیری

 

سویا را به مدت 15 دقیقه در آب داغ بخیسانید. آن‌گاه در آبكش بریزید و بفشارید تا آب اضافی‌اش گرفته شود. ظرف نسوز مناسبی انتخاب كنید. سویا، نیمی از كره، نمك، فلفل و پیاز را در آن بریزید و به مدت 10 دقیقه با قدرت بالا در دستگاه قرار دهید و در این مدت هر از گاهی مخلوط سویا را هم بزنید حالا فلفل دلمه‌ای را بیفزائید و مخلوط نمائید.

اكنون ظرف نسوز دیگری انتخاب كنید. باقیمانده كره را در آن بریزید. تخم‌مرغ‌ها را با چنگال بزنید. نمك و فلفل را بیفزائید و به كره اضافه كنید.

ظرف را درون دستگاه بگذارید. روی آن را بپوشانید و به مدت 5 دقیقه در مایكروویو با قدرت بالا بپزید. اكنون ظرف را از مایكروویو خارج كنید. مخلوط سویا را به آن بیفزائید و رویش را با پنیر بپوشانید. اینك املت را 8 تا 10 دقیقه در مایكروویو با قدرت 80 درصد بپزید.

 

برچسب ها: آموزش آشپزیاملتروش تهیه املتآشپز باشیشهین کبیریاملت سویا در مایكروویواملت سویااملت در مایکروویومواد لازم املت تعداد بازديد: 2981 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است