Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:22

كِلاستر راكی رُد

كِلاستر راكی رُد

shooroshirin1

0 0

آسان

مواد مورد نیاز

شكلات شیری یا سیاه 300 گرم

 

كره 20 گرم

 

پودر شكر 2 قاشق سوپخوری

 

خامه 2 قاشق سوپخوری

 

مخلوط بادام هندی، فندق و پسته‌ برشته و خرد كرده 150 گرم

آشپزباشی – لیلا آیانی صفت

 

75 گرم از شكلات را با كره، پودر شكر و خامه در كاسه‌ مناسبی بریزید و روی بخار آب جوش قرار دهید تا شكلات آب شود. آن‌گاه 2 قاشق سوپخوری از مخلوط آجیل را كنار بگذارید و باقیمانده‌ آن را به این مایه بیفزائید و مخلوط كنید.

سپس هربار به اندازه‌ یك قاشق چایخوری از مخلوط فراهم كرده بردارید و به شكل نامنظم روی سینی دارای كاغذ روغنی یا كاغذ آلومینیومی بریزید. حالا سینی را 2-3 ساعت در یخچال قرار دهید تا كلاستر ببندد.

اكنون باقیمانده‌ شكلات را به روش بن‌‌ماری آب كنید و بگذارید اندكی خنك شود. اینك كلاستر را در شكلات آبكرده بغلتانید و روی كاغذ روغنی قرار دهید و با باقیمانده‌ آجیل بیارائید.

آن‌گاه دوباره كلاستر را در یخچال قرار دهید تا كاملا ببندد. حالا كلاستر را در كپسول شكلات بگذارید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: كِلاسترآموزش كِلاسترطرز تهیه كِلاسترانواع كِلاسترمواد اولیه كِلاستركِلاستر راكی رُد تعداد بازديد: 1596 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این شیرینی چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است