Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 1 آبان 1403 - 02:41

پاستا با بادمجان و سس پستو

پاستا با بادمجان و سس پستو

shooroshirin6

0 0

آسان

6 نفر

مواد مورد نیاز

پاستای صدفی 500 گرم

كدو سبز رنده كرده 2 عدد متوسط

سس پستو سه چهارم پیمانه

بادمجان ورقه‌ای خرد كرده 2 عدد

روغن زیتون به میزان لازم

پنیر پارمسان رنده كرده 30 گرم

پنیر موزارلای رنده كرده 240 گرم

گوجه فرنگی مینیاتوری نیمه كرده 500 گرم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- ایران کوهستانی

 

پاستا را در قابلمه حاوی آب جوش و نمك بپزید و در صافی بریزید. آن‌گاه پاستا را به قابلمه برگردانید و كدو و سس پستو را به آن بیفزائید و مخلوط كنید. حالا ورقه‌های بادمجان را در سینی فر دارای كاغذ روغنی بچینید، رویشان روغن زیتون بپاشید و به مدت تقریبی 10 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید.

سپس مخلوط پاستا و كدو را در ظرف نسوز چربكرده بریزید و ورقه‌های بادمجان را رویش بچینید. اكنون روی بادمجان پنیر بپاشید و گوجه‌فرنگی‌ها را روی آن بچینید. حالا پاستا را به مدت تقریبی 45 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. 

یادآوری: برای تهیه سس پستو؛ 2 پیمانه ریحان، 2 حبه سیر و یك چهارم پیمانه گردوی خردكرده را در دستگاه غذاساز بریزید و پوره كنید. آن گاه یك دوم پیمانه روغن زیتون را كم كم بیفزائید و مخلوط كنید.

 

برچسب ها: پاستا با بادمجان و سس پستوپاستا با سس پستودستور پاستای بدون گوشتروش تهیه انواع پاستاپاستا با بادمجان تعداد بازديد: 1727 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است