Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 05:11

اسنپ آلبالو

اسنپ آلبالو

shooroshirin

0 0

آسان

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای حدود 20-25 عدد

 آلبالوی خشک بدون هسته  120 گرم

شکر قهوه‌ای روشن 150گرم

کره 125 گرم

عسل یا کورن سیروپ 180 گرم

نمک 1 پینچ

آرد  120 گرم

آشپزباشی - مهدیس رحیمیان

آلبالوها را در کاسه مناسبی بریزید و 20 دقیقه در آب گرم بخیسانید تا نرم شوند. آن‌گاه آلبالوها را در صافی بریزید و روی هوله کاغذی آشپزخانه پهن کنید تا رطوبت اضافیش گرفته شود.

سپس آنها را خرد کنید. حالا شکر قهوه‌ای، کره، عسل و نمک را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت بگذارید تا شکر و کره آب شود (حدود 5 دقیقه).

حالا آن را از روی حرارت بردارید و آرد و آلبالو را به مایه فراهم کرده بیفزائید. اکنون روی ظرف را بپوشانید و این مایه را 1 ساعت در دمای محیط نگه دارید تا خنک شود.

اینک سینی شیرینی‌پزی را با صفحه سیلیکونی بپوشانید و هر بار به اندازه 1 قاشق سوپخوری سرخالی، از مایه فراهم کرده بردارید و با فاصله از هم، روی صفحه سلیکونی بگذارید.

آن‌گاه شیرینی آلبالو را به مدت تقریبی 5-7 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 190 درجه سانتیگراد بپزید. حالا همچنان که شیرینی داغ است به آن فرم دهید.

برچسب ها: آشپزباشیمهدیس رحیمیاناسنپ آلبالوانواع اسنپ های خوشمزهشیرینی ترد آلبالوطرز تهیه اسنپ آلبالومواد لازم برای تهیه اسنپ آلبالو تعداد بازديد: 1021 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟