Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 11:30

بیسکویت اسکاتلندی

بیسکویت اسکاتلندی

shooroshirin6

0 0

آسان

6 نفر

مواد مورد نیاز

پودر شكر 100 گرم

 

آرد 200 گرم

 

آرد ذرت 100 گرم

 

كره‌ی خرد كرده 200 گرم

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

شكر برای روی بیسكویت به میزان لازم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- افسانه ظروفی

 

پودر شكر، آرد و آرد ذرت را در كاسه‌ی دستگاه غذاساز بریزید، كره و وانیلین را بیفزائید و دستگاه را روشن كنید تا مواد به شكل خرده نان درآید. آن‌گاه مخلوط فراهم كرده را جمع كنید و به شكل توپ درآورید.

سپس هر بار قدری از خمیر فراهم كرده را در قالب مخصوص این بیسكویت، قرار دهید و قالب بزنید. حالا خمیرهای قالب‌زده را در سینی شیرینی‌پزی بچینید و به مدت تقریبی 20-25 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 160 درجه‌ی سانتیگراد، بپزید.

اكنون سینی را از فر درآورید و روی بیسكویت‌ها شكر بپاشید. اینك آنها را روی پنجره‌ی سیمی بچینید و بگذارید كاملا خنك شوند. حالا بیسكویت اسكاتلندی را برای پذیرائی، در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.

یادآوری: می‌توانید این بیسكویت را با برشگر دلخواهتان قالب بزنید و یا خمیر را در سینی شیرینی‌پزی به اندازه‌ی 25×35 سانتیمتر باز كنید و به مستطیل‌های كوچك ببرید.

همچنین می‌توانید خمیر فراهم كرده را در دو قالب تارت به قطر 20 سانتیمتر پهن كنید و 12 مثلث از آن ببرید و بعد در فر بپزید.

 

تعداد بازديد: 3333 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است