Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 05:47

ماد کیک شکلات سفید و گل رز

ماد کیک شکلات سفید و گل رز

shooroshirin

0 0

متوسط

35 دقیقه

12 نفر

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای 10-12 نفر

کرة بی‌نمک230 گرم
شکلات سفید300 گرم
شکر دانه ‌ریز150 گرم
شیر250 میلی‌لیتر (1 پیمانه)
تخم‌مرغ  2 عدد درشت
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
آرد نول الک کرده 350 گرم
بیکینگ‌پودر 2 قاشق چایخوری


مواد لازم برای کرم شکلات
کرة نرم شده 180 گرم
شکلات سفید 150 گرم
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
پودر شکر 250 گرم

آشپزباشی - افسانه ظروفی :

روش تهیه

فر را با دمای 180 درجة سانتیگراد گرم کنید و دو قالب را به قطر 20 سانتیمتر چرب کنید و کف آنها را با کاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه کره، شکلات، شکر و شیر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت متوسط بگذارید تا شکر و شکلات آب شوند. سپس آن را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا اندکی خنک شود. حالا تخم‌مرغ‌ها و وانیل را به مایة شکلاتی بیفزائید و مخلوط کنید و بعد آرد و بیکینگ‌پودر را افزوده و مخلوط سازید. اینک مایة فراهم کرده را در دو قالب بریزید و کیک‌ها را به مدت تقریبی 30-35 دقیقه در فر بپزید. حالا کیک را روی پنجرة سیمی خنک کنید و بین دو کیک کرم شکلات بمالید. سپس رو و اطراف کیک را با کرم شکلات بپوشانید و کیک را روی ظرف زیبا و مناسبی قرار دهید. آن‌گاه کیک را با تکه‌های شکلات آراسته، با گل‌های خشک رز بیارائید.

روش تهیة کرم شکلات
کره را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکنواخت شود. آن‌گاه شکلات را آب کنید و بگذارید اندکی خنک شود. سپس وانیل و نیمی از پودر شکر را به کره بیفزائید و با همزن برقی بزنید. حالا شکلات را اضافه کنید و بعد باقیماندة پودر شکر را افزوده و مخلوط سازید.

برچسب ها: کیککیک شکلاتیافسانه ظروفیآموزش کیک پزیماد کیک شکلات سفید و گل رزطرز تهیه کرم شکلات تعداد بازديد: 1009 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است