Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 06:03

كيك پاپس با شكلات شيری و ترافل

كيك پاپس با شكلات شيری و ترافل

shooroshirin6

0 0

آسان

10 نفر

مواد مورد نیاز

 شكر دانه ریز 80 گرم

 

كره‌ نرم 100 گرم

 

آرد 120 گرم

 

بیكینگ‌پودر یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

تخم‌مرغ 3 عدد

 

پوست پرتقال رنده كرده 1 قاشق چایخوری

 

مواد لازم برای تزئین كیك پاپس:

 

شكلات سفید آبكرده به میزان لازم

 

ترافل سفید صدفی به میزان لازم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- افسانه ظروفی

 

همه مواد را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا مایه ‌صاف و یكدستی حاصل شود. آن‌گاه قالب مخصوص كیك پاپس را بردارید و مایه‌ فراهم كرده را در قالب چربكرده بریزید به گونه‌ای كه قالب از مایه پر شود.

سپس قالب بعدی را رویش بگذارید و آن را در فر گرم كرده با دمای 180 درجۀ سانتیگراد قرار دهید. حالا كیك‌ها را به مدت تقریبی 20 دقیقه بپزید و آن را در قالب خنك كنید.

همچنین بخوانید: خرید کتاب آموزش انواع شیرینی و کیک

اكنون نی‌های مناسب و زیبائی را بردارید و سر آنها را در شكلات شیری آبكرده فرو كنید و بلافاصله در كیك قرار دهید. اینك صبر كنید تا نی‌ها در كیك‌ها ثابت شوند و شكلات ببندد.

آن‌گاه كیك پاپس را در شكلات فرو كنید تا همه جای آن از شكلات پوشیده شود. سپس اندكی صبر كنید تا شكلات اضافی از دور كیك بریزد و بلافاصله آن را روی ترافل قرار دهید تا نیمی از كیك پاپس از ترافل پوشیده شود.

حالا كیك پاپس را روی سینی دارای فویل بگذارید و در یخچال قرار دهید تا شكلات كاملا ببندد. اكنون در صورت دلخواه، كیك پاپس را با روبان و گل‌های دست‌ ساختتان از خمیر فوندانت بیارائید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی قرار دهید.

 

برچسب ها: كيك پاپس با شكلات شيری و ترافلکیک پاپس با شکلاتکیک پاپس با ترافلکیک پاپس شکلاتیکیک پاپس تعداد بازديد: 6408 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است