Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:55

سيب‌زمينی سوئيسی | پیش غذا با سیب زمینی

سيب‌زمينی سوئيسی | پیش غذا با سیب زمینی

مدیر شور و شیرین

0 0

متوسط

4 نفر

مواد مورد نیاز

سيب‌زمينی سوئيسی | پیش غذا با سیب زمینی

مواد لازم برای تهیه این پیش غذا:

سیبزمینی متوسط 3 عدد

كره 100 گرم

پنیر رنده كرده 100 گرم

نمك و فلفل به میزان لازم

خامه  50 گرم

فلفل دلمهای خردكرده  یك دوم پیمانه

تخم‌مرغ 2 عدد

سيب‌زميني متوسط 3 عدد

كره 100 گرم

پنير رنده كرده 100 گرم

نمك و فلفل به ميزان لازم

خامه 50 گرم

فلفل دلمه‌اي خردكرده يك دوم پيمانه

تخم‌مرغ 2 عدد

طرز تهیه سیب زمینی سوئیسی

سیبزمینیها را بشوئید، رویشان كره بمالید و با چنگال سوراخهائی روی آنها ایجاد كنید. آنگاه داخل فویل بگذارید و در فر (تاون) گرم شده با دمای 200 درجهی سانتیگراد، به مدت یك ساعت قرار دهید تا كبابی شوند. بعد آنها را از درازا به دو نیم تقسیم نمائید و داخل هر كدام را با قاشق خالی كنید. حالا دوباره پوستهی باقیماندهی سیبزمینیها را در فر بگذارید تا برشته شوند. سپس پنیر، نمك، فلفل، باقیماندهی كره، خامه، فلفل دلمهای، زردههای تخممرغ و گوشت سیبزمینیها را خوب با همدیگر مخلوط كنید. اكنون سفیدههای تخممرغ را در كاسهی جداگانهای خوب بزنید تا فرم بگیرد. بعد به مخلوط پنیر بیفزائید. حالا پوستهی سیب زمینیها را با مخلوط به دست آمده پر كنید و آنها را به مدت 20 تا 30 دقیقه در فر گرم شده با دمای 200 درجهی سانتیگراد قرار دهید تا طلائی رنگ شوند.

برچسب ها: غذا با سیب زمینیپیش غذاطرز تهیه سیب زمینی سوئیسیسیب زمینی سوئیسیطرز تهیه پیش غذاانواع پیش غذا با سیب زمینی تعداد بازديد: 2518 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟