Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 11:04

بیسكویت تارت

بیسكویت تارت

shooroshirin5

0 0

آسان

7 نفر

مواد مورد نیاز

كره‌ی نرم 125 گرم

 

شكر 250 گرم

 

تخم‌مرغ 2 عدد درشت

 

اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری

 

پوست لیموی رنده كرده 1 قاشق چایخوری

 

آرد 375 گرم

 

نمك یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

آب 1 قاشق چایخوری

 

دارچین یك‌دوم قاشق چایخوری

 

پرك بادام برای تزئین به میزان لازم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- مهدیس رحیمیان

 

كره را در كاسه‌ی مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه یك پیمانه از شكر را بیفزائید و مخلوط كنید.

سپس 1 عدد تخم‌‌مرغ كامل، زرده‌ی تخم‌مرغ دیگر، وانیل و پوست لیمو را افزوده و آرد و نمك را بیفزائید تا به شكل خمیر در آید.

حالا خمیر را در كیسه‌ی نایلونی بگذارید و 1 شب در یخچال نگه دارید. اكنون خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت 3 میلیمتر باز كنید و با برشگر به قطر 8 سانتیمتر قالب بزنید و در سینی شیرینی‌پزی بچینید.

آن‌گاه روی خمیرها را با مخلوط سفیده‌‌ی تخم‌‌مرغ و آب مرطوب كنید. باقیمانده‌ی شكر را با دارچین مخلوط كنید و روی خمیرها بپاشید و روی هر كدام 3 عدد پرك بادام بگذارید.

سپس سینی را در فر گرم كرده با دمای 200 درجه‌ی سانتیگراد قرار دهید و بیسكویت‌ها را به مدت تقریبی 8-10 دقیقه یا تا زمانیكه طلائی رنگ شوند، بپزید.

 

برچسب ها: تارتبیسكویت تارتانواع بیسکویتکیک و شیرینیشیرینی و دسرآموزش قنادیبیسکوئیتآموزش بیسکوئیت تعداد بازديد: 1579 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بیسکویت چیست؟