Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 08:29

بیسکویت با تزئین استنسیل

بیسکویت با تزئین استنسیل

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

کره نرم 175 گرم

شکر 150 گرم

تخم مرغ 1 عدد

زرده تخم مرغ 1 عدد

اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری

پوست لیموی رنده کرده 1 قاشق چایخوری

آرد 300 گرم

نمک 1 پینچ

مارمالاد زردآلو به میزان لازم

خمیر فوندانت  به میزان لازم

رویال آیسینگ به میزان لازم

ماهنامه آشپزباشی - افسانه ظروفی

کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا کاملا صاف و یکدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ، زرده تخم‌مرغ، وانیل و پوست لیمو را بیفزائید و مخلوط کنید.

سپس آرد و نمک را درون این مایه بریزید و مخلوط نمائید تا خمیر مناسبی حاصل شود. حالا خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و یک ساعت در یخچال نگه دارید.

اکنون خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت 5 میلیمتر باز کنید و با برشگر دلخواهتان قالب بزنید و آن‌ها را در سینی دارای کاغذ روغنی بگذارید.

اینک بیسکویت‌ها را به مدت تقریبی 10 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 190 درجهسانتیگراد بپزید (مدت زمان پخت بیسکویت‌ها به اندازة آن‌ها بستگی دارد).

همینکه بیسکویت‌ها خنک شدند، رویشان قدری مارمالاد بمالید، خمیر فوندانت را روی سطح پودر شکر پاشیده باز کنید و با همان برشگر بیسکویت، قالب بزنید.

حالا روی بیسکویت‌ها را با خمیر فوندانت بپوشانید و بعد استنسیل مورد نظرتان را روی فوندانت بگذارید و رویش رویال آیسینگ بمالید. سپس استنسیل را بردارید. به همین ترتیب می‌توانید این بیسکویت‌های زیبا و فانتزی را بسازید و از آن‌ها برای آراستن میز‌های پذیرائی در کنار سایر بیسکویت ها بهره بگیرید.

یادآوری1: می‌توانید روی نیمی از خمیر‌های قالب زده، قدری شکر درشت بپاشید و بعد آن‌ها را در فر بپزید. به این ترتیب بیسکویت شکری خواهید داشت.

یادآوری2: برای تهیه رویال آیسینگ؛ یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد و بعد 100 گرم پودر شکر الک کرده را کم‌کم به آن بیفزائید. سپس یک چهارم قاشق چایخوری آبلیموی تازه به آن بیفزائید.

برچسب ها: افسانه ظروفیان.اع بیسکویتبیسکویت با تزیین استنسیلماهنامه آشپزباشی تعداد بازديد: 2172 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است