Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 07:25

بیسكویت لیدی فینگر

بیسكویت لیدی فینگر

shooroshirin1

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

تخم مرغ 3 عدد

 

كرم تارتار  یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

شكر100 گرم

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

آرد 120 گرم

 

بیكینگ پودر یك‌دوم قاشق چایخوری

 

نمك یك‌هشتم قاشق چایخوری

آشپزباشی – افسانه ظروفی

 

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد، گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه سفیده‌های تخم‌مرغ را همراه با كرم تارتار، با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد و نیمی از شكر را كم‌كم به آن بیفزائید.

سپس زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با وانیلین و باقیمانده شكر، با همزن برقی بزنید تا كمرنگ و غلیظ شود. حالا سفیده‌ها و زرده‌های تخم‌مرغ را به آرامی با هم مخلوط كنید و مخلوط آرد، بیكینگ‌پودر و نمك را به آن بیفزائید.

اكنون مایه فراهم كرده را در كیسه شیرینی پزی دارای ماسوره ساده به قطر تقریبی یك سانتیمتر، بریزید و آن را به شكل نوارهائی به طول تقریبی 10 سانیتمتر و با فاصله، روی كاغذ بگذارید.

 بعد سینی را در فر بگذارید و به مدت تقریبی 10-12دقیقه، بیسكویت‌ها را بپزید. لازم به ذكر است كه می‌توانید این بیسكویت را در قالب‌های مخصوص آن كه در فروشگاه‌های لوازم قنادی یافت می‌شود تهیه كنید.

در این صورت بیسكویت‌های یك اندازه‌ای خواهید داشت. گفتنی است این بیسكویت با بسته‌بندی‌ مناسب، در فریزر نیز قابل نگه‌داری می‌باشد.

 

برچسب ها: آموزش شیرینیطرز تهیه بیسكویتآموزش بیسكویتانواع بیسكویتمواد اولیه بیسكویتبیسكویت لیدی فینگر تعداد بازديد: 1745 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این شیرینی چیست؟