Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 00:27

شیرینی بادام‌زمینی و مارمالاد

شیرینی بادام‌زمینی و مارمالاد

shooroshirin6

0 0

آسان

20 نفر

مواد مورد نیاز

 کره 150 گرم

 

پودر شکر  150 گرم

 

زرده تخم مرغ 2 عدد

 

اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری

 

آرد 225 گرم

 

بیکینگ پودر یک دوم قاشق چایخوری

 

بادام زمینی بی‌نمک و آسیاب کرده 60 گرم

 

مارمالاد دلخواه به میزان لازم

تحریریه ماهنامه آشپزباشی- مریم امیری

 

کره و پودر‌شکر را با همزن برقی فقط در حد مخلوط شدن، هم بزنید. آن‌گاه زرده تخم‌مرغ‌ها را بیفزائید و مخلوط کنید تا مایه صاف و یکدستی حاصل شود. سپس وانیل را افزوده و مخلوط کنید.

حالا آرد، بیکینگ‌پودر و بادام‌زمینی را نیز بیفزائید و هم بزنید تا خمیر مناسبی به‌دست‌آید. اکنون خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و یک ساعت در یخچال نگه دارید.

حالا هربار به اندازه یک قاشق چایخوری از این خمیر بردارید و به شکل توپ درآورید و با فاصله از یکدیگر، در سینی شیرینی‌پزی دارای کاغذ روغنی بگذارید. اینک وسط خمیر را به کمک دسته قاشق چوبی گود کنید و داخل آن را با مارمالاد پر نمائید.

آن‌گاه سینی را در فر گرم کرده با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و شیرینی را 15-20 دقیقه، بپزید. همینکه شیرینی خنک شد، در صورت دلخواه، دوباره اندکی مارمالاد روی شیرینی‌ها بگذارید.

 

برچسب ها: شیرینیشیرینی بادام زمینیشیرینی مربائیشیرینی مارمالادیشیرینی بادام‌زمینی و مارمالاد تعداد بازديد: 1488 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است