Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:00

بیسكویت دو رنگ با كرم فندق

بیسكویت دو رنگ با كرم فندق

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

آرد 175 گرم

 

شكر ریز 100 گرم

 

كره خردكرده 100 گرم

 

زرده تخم‌مرغ 1 عدد

 

شیر  1 قاشق سوپخوری

 

كرم گاناش فندقی 180 گرم

 

فندق آسیاب كرده 2 قاشق سوپخوری

 

مواد لازم برای تهیه كرم گاناش فندقی

 

خامه ساده 50 گرم

 

شكلات سیاه خردكرده  100 گرم

 

فندق آسیاب كرده  30 گرم

آشپزباشی- افسانه اسفندیاری

 

آرد و شكر را در ظرف مناسبی بریزید. بعد كره را بیفزائید و با سر انگشتان كره و آرد را با هم مخلوط كنید تا به شكل خرده نان درآید. سپس زرده تخم‌مرغ و شیر را اضافه نمائید تا خمیر نرمی حاصل شود. بعد آن را در كیسه نایلونی بگذارید و به مدت 1 ساعت در یخچال نگه دارید.

آن‌گاه خمیر را روی سطح آردپاشی شده، با وردنه به اندازه 20×30 سانتیمتر باز كنید و كرم گاناش فندقی را روی آن بمالید؛ به طوری كه خمیر، از هر طرف 2 سانتیمتر خالی بماند. اكنون روی كرم گاناش پودر فندق بپاشید و آن را از طول رول كنید. آن‌گاه در كاغذ روغنی بپیچید و به مدت 1 ساعت در یخچال نگه دارید.

حالا فر(تاون) را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید. اكنون خمیر را از كاغذ جدا سازید و با چاقوی تیزی به عرض یك سانتیمتر ببرید و در سینی بچینید. اینك سینی را در فر بگذارید و بیسكویت را به مدت 20 دقیقه بپزید و پس از 5 دقیقه روی پنجره سیمی منتقل كنید تا خنك شود. بعد آن را در ظرف زیبائی بچینید.

روش تهیه كرم گاناش فندقی

خامه را در ظرف مناسبی بریزید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا خامه گرم شود. سپس شكلات را بیفزائید و مخلوط كنید تا كرم صاف و یكدستی به دست آید. حالا فندق را بیفزائید و كرم را از روی حرارت بردارید.

 

برچسب ها: آموزش بیسکویتروش تهیه بیسکویتآشپزباشیافسانه اسفندیاریمواد لازم بیسکویتبیسكویت دو رنگ با كرم فندقبیکسویت دو رنگبیسکویت با کرم فندق تعداد بازديد: 1955 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است