Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 18 شهریور 1403 - 03:02

گراتن قارچ | طرز تهیه گراتن قارچ

گراتن قارچ | طرز تهیه گراتن قارچ

مدیر شور و شیرین

0 0

متوسط

4 نفر

مواد مورد نیاز

گراتن قارچ | طرز تهیه گراتن قارچ

مواد لازم برای گراتن قارچ

كره  50 گرم

قارچ خرد كرده  150 گرم

پودر سیر  1 قاشق چایخوری

جعفری خرد كرده 1 قاشق سوپخوری

نان تست  4 برش

پنیر موزارلا  90 گرم

 

طرز تهیه گراتن قارچ:

كره را در تابهای بریزید و روی حرارت بگذارید تا ذوب شود. سپس قارچ را بیفزائید و به مدت 4 دقیقه تفت دهید. بعد پودر سیر را اضافه كنید و 2 دقیقهی دیگر تفت دهید. اكنون تابه را از روی حرارت بردارید و جعفری را بیفزائید و مخلوط نمائید. اینك قارچ را روی نانهای تست بگذارید و روی آن پنیر بریزید. حالا ساندویچها را زیر گریل فر (تاون) قرار دهید تا پنیر ذوب شود. اینك آنها را برای پذیرائی در دیس مناسبی بچینید.

  نکته خواندنی:

قارچ های خوراكی و مخصوصاً قارچ تازه حاوی مقادیر فراوان پروتئین مورد نیاز بدن است كه از این نظر میزان پروتئین آن حدود 2 برابر پروتئین اغلب سبزیجات و سایر حبوبات می باشد. پروتئین قارچ از لحاظ اسیدهای آمینه كه همانا جزء اصلی پروتئین را تشكیل می دهد جزو غنی ترین پروتئین ها محسوب می‌شوند و از لحاظ ارزش غذایی در حد فاصل پروتئین گوشت و پرتئین گیاهی قرار دارد.

 

برچسب ها: انواع گراتنگراتن قارچطرز تهیه گراتن قارچآموزش گراتن قارچپخت گراتن قارچطرز تهیه گراتن تعداد بازديد: 1509 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دستور چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است