Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:42

رزرو هتل در رم برای هر بودجه‌ای

رزرو هتل در رم برای هر بودجه‌ای

رم یکی از شهرهای تاریخی کشور ایتالیا است که هر ساله گردشگران زیادی برای سفر به این شهر عازم کشور ایتالیا می‌شوند.

رم یکی از شهرهای تاریخی کشور ایتالیا است که هر ساله گردشگران زیادی برای سفر به این شهر عازم کشور ایتالیا می‌شوند. بیشتر افرادی که به ایتالیا سفر می‌کنند مقصد اصلی‌شان شهر رم است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهر ایتالیا است و به همین جهت هتل‌ها و مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد.

در این مطلب چند هتل ۳، ۴ و ۵ ستاره معرفی شده است که می‌تواند برای هر بودجه‌ای مناسب باشد. رزرو هتل رم از علی بابا در سال‌های قبل کار آسانی نبود زیرا اطلاعات کافی و دقیقی از امکانات و ویژگی‌های هر هتل در دسترس نبود اما امروزه به‌راحتی می‌توانید امکانات هر هتل را وب‌سایت‌ مطالعه کنید و هتل مورد علاقه‌تان را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید.

 هتل میلانی رم

هتل ۳ ستاره میلانی رم در منطقه‌ی شلوغ شهر رم واقع شده است. این هتل دارای ۷۵ اتاق مجزا در ۴ طبقه است. این هتل در چند سال گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است اما اسکلت این ساختمان قدیمی است.

لابی این هتل با سنگ‌های زیبای مرمری و مبل‌های مدرن تزیین شده است. هتل میلانی در فاصله‌ی نزدیکی از آثار باستانی و جاذبه‌های گردش‌گری شهر رم قرار دارد. اگر قصد دیدن آثار شهر رم را دارید می‌توانید با رزرو هتل رم از علی بابا اقامت لذت‌بخشی را در این شهر تجربه کنید.

 امکانات: اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، شبکه‌های جهانی،اتو و میز، گاو صندوق دیجیتالی، ملافه‌های ضد آلرژی، اینترنت وای‌فای رایگان، معماری مدرن، نظافت روزانه، وسایل آرایشی ـ بهداشتی رایگان، حوله و سشوار، میز پذیرش، خدمات اتاق، اتاق‌های سینگل ـ دبل ـ دبل سوپریور ـ تویین ـ تویین سوپریور ـ تریپل

 مساحت اتاق‌های این هتل از ۱۱ تا ۲۳ متر متغیر است و متناسب با نیاز‌تان می‌توانید این اتاق‌ها را رزرو کنید. این هتل در فاصله‌ کمی از مکان‌های تاریخی رم قرار دارد. شما با رزرو اینترنتی هتل رم می‌توانید مکان‌های باستانی رم از جمله فواره‌های تروی را ببینید. این هتل از فرواره‌های تروی فقط ۶ کیلومتر فاصله دارد.

هتل همس رم

هتل ۴ ستاره همس رم یکی از هتل‌هایی است که برای اقامت در رم می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. این هتل از هتل‌های قدیمی شهر رم است که بیش از ۱۰۰ سال از ساخت آن می‌گذرد. این هتل کمتر از ۲۰۰ متر از پله‌های اسپانیایی خیابان کورسو فاصله دارد به همین جهت با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پله‌های اسپانیایی و ایستگاه مترو برسید. این هتل ۴ ستاره مناسب افرادی است که قیمت مناسبی را برای رزرو هتل رم در نظر گرفته‌اند. موقعیت مکانی این هتل برای افرادی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.

امکانات: خدمات تورو بلیط، کارکنان چند زبانه(ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی)، کافی شاپ، کافه، اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت سیم‌دار(هزینه اضافه)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوف امانات، انبار چمدان، خدمات تور و بلیط، خدمات ترانسفر فرودگاهی(هزینه اضافی)، دکه روزنامه فروشی، روزنامه رایگان در لابی، نگهداری از کودکان

 با رزرو اینترنتی هتل رم می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و همچنین امکانات هتل‌های مختلف شهر رم را از طریق وب سایت به‌راحتی مقایسه کنید.

 هتل ویمینال رم

اگر قصد سفر به رم ایتالیا را دارید احتمالا رزرو هتل رم یکی از دغدغه‌های سفر شماست. هتل ۴ ستاره ویمینال رم دارای ۵۵ اتاق مجزا و ۶ طبقه است که می‌تواند برای اقامت شما در رم گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. تراس این هتل مکان‌ بسیار مناسبی است برای دیدن نمای کاملی از شهر رم. این هتل دارای تراس و فضای باز مناسب است و خدمات تفریحی، رفاهی و ورزشی از دیگر امکانات این هتل است.

 امکانات هتل:‌ روزنامه رایگان، سیستم گرمایش، ملافه‌های تمیز، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، دسترسی به شبکه‌های جهانی، میز مطالعه و تلفن، وای فای نیز رایگان، نظافت روزانه، وسایل آرایشی ـ بهداشتی رایگان، حوله و سشوار، میز پذیرش، خدمات اتاق، تخت اضافی(پرداخت هزینه)

 هتل ۵ ستاره امبسیتوری پالاس رم

اگر قصد رزرو اینترنتی هتل رم با بهترین امکانات را دارید قطعا این هتل یکی از بهترین گزینه‌هاست. از مزایای این هتل آن است که فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی می‌توانید فواره‌های تروی را مشاهده کنید. این هتل در ۱۵۲ اتاق و ۶ طبقه به گردش‌گران سرویس‌دهی می‌کند.

 امکانات: نگهبانی و ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نقلی، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، فضای کنفرانس، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته، چک این سریع، خدمات تور و بلیط و خدمات نگهبانی، روزنامه رایگان، کامپیوتر و کافی‌نت، برگزاری مجالس عروسی، کارکنان چند زبانه

 این هتل دارای اتاق‌های دابل کلاسیک، تریپل کلاسیک، تریپل دولوکس، تریپل سوپریور، سوئیت جونیور و سوئیت می‌باشد که بسته به نوع، فضای آن از ۱۵ تا ۵۰ متر مربع متغیر است. این هتل فاصله‌ی نزدیکی تا مراکز معروف ایتالیا و آثار باستانی رم دارد. همچنین به‌ یاد داشته باشید که شما با هتل رم از علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید و اقامتی لذت‌بخش را در رم تجربه کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟