Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 08:32

فواید شتر مرغ (2)

فواید شتر مرغ (2)

صابون ترکیبی روغن شترمرغ و عصاره گیاه آلوئه ورا prolife یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست می‌باشد که با وجود کلسیم، منیزیم و ویتامین‌های E,A و C، پروتئین‌ها و اسیدهای چرب ضروری در این گیاه و روغن شترمرغ دارای خواص بهداشتی چندگانه است.

خواص زیبایی روغن شترمرغ

جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش چین و چروک پوست، نرم و مرطوب کننده پوست، برطرف کننده پف دور چشم، لوسیون بدن مخصوصا برای پوست‌های خشک، از بین برنده صدمات پوستی (تاول و پوست اندازی) ناشی از آفتاب سوختگی، بهترین محصول برای بعد از اصلاح صورت آقایان، تسکین دهنده پوست بعد از اپیلاسیون، کاهش لکه‌های ایجاد شده ناشی از کهولت سن، کاهش اثر به جا مانده از خراشیدگی، تقویت ناخن‌های ضعیف، نرم کننده و حالت دهنده مو، از بین برنده تاتو، از بین برنده ترک‌های پوستی ناشی از بارداری و یا چاقی و لاغری.

خواص درمانی روغن شترمرغ

روزانه میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان به علت رنج بردن از دردهای مختلف حاضرند مبالغ هنگفتی هزینه نمایند تا درد خود را تسکین دهند.

التیام بخش درد مفاصل، بهبود کوفتگی، تسکین گرفتگی ماهیچه (اسپاسم عضلات)، تسکین درد ناشی از آرتروز و روماتیسم، التیام بخش دیسک کمر و گردن درد، از بین برنده التهابات مربوط به پوشک کودکان، بر طرف کننده درد در سوختگی‌های ناشی از پرتو درمانی، تسکین درد ناحیه مچ دست (سندروم تونل کارپال)، کاهش پینه بستگی و ترمیم کننده ترک پاشنه پا، کمک به پیشگیری و کاهش زخم بستر، کاهش خارش و پوسته شدن در بیماری پسوریازیس و اگزما.

دیگر محصولات prolife

1- صابون prolife حاوی روغن شترمرغ؛

توصیه شده برای پوست‌های چرب.

 صابون prolife حاوی روغن شترمرغ بر خلاف سایر صابون‌های لایه بردار، به عمق پوست نفوذ کرده و از لایه درم (لایه میانی پوست) شروع به بازسازی پوست سالم می‌نماید و به مرور زمان سلول‌های مرده سطح پوست از بین رفته،لایه تغذیه شده و سالم جایگزین آن می‌شود.

2- صابون prolife حاوی روغن شترمرغ و عصاره گیاه آلوئه ورا؛

توصیه شده برای پوست‌های خشک و حساس.

صابون ترکیبی روغن شترمرغ و عصاره گیاه آلوئه ورا prolife یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست می‌باشد که با وجود کلسیم، منیزیم و ویتامین‌های E,A و C، پروتئین‌ها و اسیدهای چرب ضروری در این گیاه و روغن شترمرغ دارای خواص بهداشتی چندگانه است.

مهمترین ویژگی گیاه آلوئه ورا با توجه به وجود پلی ساکارید خاصیت ترمیم کنندگی،مرطوب کنندگی و رشد سلول‌های پوست می‌باشد.

3- صابون prolife حاوی روغن شترمرغ و روغن دانه خشخاش؛

توصیه شده برای پوست‌های معمولی.

روغن دانه خشخاش غنی از مواد معدنی روی، مس، منگنز، منیزیم و کلسیم می‌باشد. روغن دانه خشخاش همانند روغن شترمرغ سرشار از ویتامین‌های A,K,D و E می‌باشد و ویتامین‌های موجود در این محصول باعث سلامتی و شادابی پوست می‌شود. صابون ترکیبی روغن شترمرغ و روغن دانه خشخاش prolife جهت مراقبت از پوست تولید شده است.

 

 

برای خواندن بخش اول -فواید شتر مرغ- اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟