Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 18:51

سالاد لیمو، شوید و سیب‌زمینی

سالاد لیمو، شوید و سیب‌زمینی

shooroshirin

0 0

متوسط

8 دقیقه

4 نفر

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای 2-4 نفر

سیب‌زمینی.............6 عدد

روغن زیتون.........2 قاشق سوپخوری

لیمو..........1 عدد

خردل...........1 قاشق سوپخوری

نمک............به میزان لازم

شوید تازه............به میزان لازم

آشپزباشی :

 

روش تهیه

سیب‌زمینی‌ها را به تکه‌های 2 سانتیمتری خرد کنید و 8 دقیقه بجوشانید تا نرم شوند. آن‌گاه روغن زیتون، آب لیمو، خردل و نمک را در ظرفی بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس ساقه‌های شوید را جدا کنید و کنار بگذارید. اکنون سیب‌زمینی، سس و شوید تازه را در کاسه بزرگی بریزید و مخلوط کنید.

 

 

خواص   لیمو‌ترش

لیمو‌ترش درمان کننده چاقی و برطرف کننده بزرگی طحال، شفادهنده گواتر و میخچه، وبا، اختلالات جریان گردش خون، مشکلات گوارش، یبوست، سوء هاضمه، زردی و یرقان است و خواص ضد سرطان دارد. پوست لیمو ترش ویار زنان باردار را کاهش می دهد و قوه هاضمه آنها را تقویت و تهوع آنها را از بین می برد. کسانی که فشار خون بالایی دارند بهتر است لیمو ترش بخورند زیرا فیبر آن کمک مضاعفی به کاهش فشار خون می کند، بهترین دارو برای گلودرد است و غرغره مخلوط لیمو ترش و آب نیم گرم ورم گلو و گلو درد را برطرف می کند خواص ضد عفونی کننده ای که دارد زکام را درمان می کند.

برچسب ها: آموزش آشپزیسالادسالاد رژیمیسالاد شوید لیمو و سیب زمینیطرز تهیه سالاد لیمو شوید و سیب زمینی تعداد بازديد: 627 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است