Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 09:10

پالمرز پنیر

پالمرز پنیر

shooroshirin1

0 0

آسان

مواد مورد نیاز

زرده تخم‌مرغ 2 عدد

 

تخم‌مرغ 1 عدد

 

شكر ریز یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

پنیر پارمسان رنده كرده 80 گرم

 

پاپریكا (فلفل قرمز شیرین) یك‌دوم قاشق چایخوری

 

 

خمیر میل‌فوی (هزارلا) 375 گرم

آشپزباشی – سرورچاووشی

 

زرده‌های تخم‌مرغ، تخم‌مرغ، شكر و حدود یك چهارم قاشق چایخوری نمك را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید. آن‌گاه دو سینی شیرینی پزی را با كره چرب كنید و در یخچال قرار دهید. حالا پنیر پارمسان، پاپریكا، یك‌دوم قاشق چایخوری نمك و اندكی فلفل سیاه را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید.

سپس خمیر را نصف كنید و هر تكه را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت 3 میلیمتر و به اندازه 15× 30 سانتیمتر، باز كنید. حالا روی خمیرها تخم‌مرغ‌ بمالید و از مخلوط پنیر پارمسان رویشان بپاشید.

 اكنون روی پنیر وردنه بكشید تا به خمیر بچسبد. اینك دو طرف طول خمیر را تا وسط تا كنید و رویش تخم‌مرغ بمالید و دوباره دو طرف خمیر را روی هم بیاورید.

 خمیرها را در سینی بچینید و 15 دقیقه در یخچال بگذارید، حالا خمیر را به ضخامت نیم‌سانتیمتر ببرید و با فاصله در سینی شیرینی‌پزی بچینید. فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم كنید و پالمرز را به مدت تقریبی 8 دقیقه یا تا زمانیكه طلائی رنگ شود، در فر بپزید.

 سپس آن‌ها را روی پنجره سیمی خنك كنید.

یادآوری: در صورت دلخواه می‌توانید به مایه پنیر 30 گرم گوجه‌فرنگی خشك و خردكرده نیز بیفزائید.

 

برچسب ها: پالمرزآشپزی با پنیرطرز تهیه پالمرزمواد اولیه پالمرزپالمرز پنیرآموزش پالمرز پنیرانواع پالمرز تعداد بازديد: 1346 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است