Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 20:01

حلقه‌های بهاری

حلقه‌های بهاری

shooroshirin

0 0

آسان

10 دقیقه

20 نفر

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای حدود 20 عدد

آرد   ۲۶۰ گرم
بیکینگ‌پودر   ۱ قاشق چایخوری
کره   ۱۲۵ گرم
شکر قهوه‌ای   ۱۶۵ گرم
تخم‌مرغ  ۱ عدد
پودر نارگیل آسیاب کرده    ۳ قاشق سوپخوری
پودر کاکائو     ۱ قاشق سوپخوری


مواد لازم برای تهیۀ کرم
خامۀ صبحانه    ۶۰ گرم
شکلات سفید (خرد کرده)      ۱۸۰ گرم
کره   ۱۰ گرم
اسانس نعنا    چند قطره
رنگ سبز خوراکی     اندکی

آشپزباشی - شبنم مدیر دهقان:

روش‌تهیه

فر را با دمای 180درجۀ سانتیگراد گرم کنید و آرد و بیکینگ‌ پودر را در کاسۀ مناسبی الک کنید. آن‌گاه کره، شکر قهوه‌ای و تخم‌مرغ را 5 دقیقه با همزن برقی بزنید تا سبک و یکنواخت شود و بعد آرد را افزوده و مخلوط سازید. حالا مایۀ فراهم کرده را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و به یک قسمت پودر نارگیل و به قسمت دیگر پودرکاکائو بیفزائید.سپس روی خمیرها را بپوشانید و نیم ساعت در یخچال نگه دارید. اکنون خمیر را به ضخامت دو میلیمتر باز کنید. خمیر نارگیلی را با برشگردایره قالب بزنید و وسط آن را با برشگرکوچکتری خالی کنید.خمیر شکلاتی را نیز با برشگر دایره قالب بزنید و خمیرها را در سینی شیرینی پزی دارای کاغذ روغنی قرار دهید و به مدت تقریبی 10دقیقه در فر بپزید. همینکه شیرینی‌ها کاملا خنک شدند هر دو عدد را با کرم به هم بچسبانید و مرکز شیرینی ها را با استفاده از ماسورۀ کنگره‌دار(rosette )و کرم بیارائید.اکنون شیرینی ها را در ظرف زیبا و مناسب پذیرائی قرار دهید.


روش تهیۀ کرم گاناش نعنائی
خامه را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت بگذارید تا گرم شود. آن گاه شکلات را بیفزائید و هم بزنید تا  شکلات آب شود. سپس کره را بیفزائید و کرم را از روی حرارت بردارید. اکنون اسانس نعنا و رنگ سبز را بیفزائید و کرم را کنار بگذارید تا کاملا خنک شود. حالا کرم را در کیسۀ شیرینی پزی دارای ماسورۀ کنگره دار بریزید و وسط شیرینی ها را به شکل رزت(rosette ) بیارائید.

برچسب ها: شیرینیکرم گاناششیرینی خانگیطرز تهیه کرم گاناشحلقه‌های بهاریکزم گاناش نعناییشکر قهوه ای تعداد بازديد: 784 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است