Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:22

اورئو چوروس

اورئو چوروس

shooroshirin

0 0

متوسط

30 دقیقه

مواد مورد نیاز

مواد لازم

بیسکویت اورئو۱۰ عدد
آرد۱۵۰ گرم
پودر کاکائو۴۰ گرم
نمک۱ پینچ
آب۲۵۰ میلی لیتر (1 پیمانه)
کره۱۲۵ گرم
تخم‌مرغ۲ عدد



مواد لازم میانی
کرة  نرم شده۱۲۵ گرم
اسانس وانیل۱ قاشق چایخوری
پنیر ماسکارپونه۱۲۵ گرم
پودر  شکر۴۵۰ گرم
کرم میانی بیسکویت ارئو

آشپزباشی - مهدیس رحیمیان :

روش‌تهیه

 فر را با دمای ۲۰۰ درجة سانتیگراد گرم کنید و ۲ سینی شیرینی‌پزی را با صفحة سیلیکونی بپوشانید. بیسکویت‌های اورئو را از وسط باز کنید و کرم میانی آن را بردارید و بیسکویت‌ها را آسیاب کنید.
آنگاه در کاسة دیگری آرد، بیسکویت آسیاب کرده، پودر کاکائو و نمک را مخلوط کنید و کنار بگذارید. سپس آب و کره را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت بگذارید تا کره آب شود، ولی نجوشد! حالا مخلوط مواد خشک را به آن بیفزایید و هم بزنید تا خمیر یکدستی حاصل شود. اکنون آن را کنار بگذارید تا خنک شود.
آنگاه تخم‌مرغ‌ها را به این خمیر بیفزائید و مایة به دست آمده را در کیسة شیرینی‌پزی دارای  ماسوره M1 بریزید و مطابق شکل روی کاغذ روغنی پایپ کنید. سپس شیرینی‌‌ها را به مدت 25 - 30 دقیقه در فر بپزید. همینکه شیرینی‌ها خنک شدند، هر ۲ عدد از آنها را با کرم میانی به هم بچسبانید.

روش تهیة کرم میانی
کره، وانیل و پنیر خامه‌ای را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکنواخت شود. سپس پودر شکر را کم‌کم بیفزائید و در آخر کرم میانی بیسکویت‌ها را به آن اضافه کنید.

برچسب ها: اورئو چوروسطرز تهیه اورئو چوروسبیسکوییت اورئوپنیر ماسکارپونهطرز تهیه بیسکوییت اورئو تعداد بازديد: 972 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است